Mindig valami új a Milfordtól
A teapiac egyik patinás márkája a Milford, amely mindig is élen járt az innovációkban. A tavalyi évben növekedésnek indult egy új szegmens, a gyümölccsel ízesített gyógynövénytea szegmense, ahol a Milford öt innovatív és különleges teával képviselteti magát.
Az új szortiment indítása 2012-ben nagy sikert aratott. A választékbővítés idén is folytatódik: a Rooibos–Citromfű–Acerola, Rooibos–Zsálya–Áfonya, Citromverbéna–Rozmaring–Citrom és Menta–Füge–Alma–Datolya után szeptembertől kapható a Gyömbér–Kamilla–Narancs variáns.
– A piaci szereplők természetesen próbálnak minél jobban fókuszálni a különböző célcsoportokra, és igyekeznek azok igényeit kielégíteni. Jó példa erre a „gyermekteák” szegmense – mondja Juhász Csaba, a Milford márkát forgalmazó Del Pierre Central Europe Kft. import-menedzsere. – Ezek a teák vidám elnevezésekkel, feltűnő szín-, design- és édes ízvilágukkal hódítják meg a piacot. A Milford már 2011-ben felismerte ezt a trendet, és az elsők között lépett a piacra saját gyermekteájával „Funny Berry” néven, amelynek sikerességét véve alapul újabb gyerektea, az Édes Őszibarack került a szortimentbe a tavalyi év során.
Idén a tavaly bevezetett, hideg vízben oldódó, filteres, hűsítő gyümölcsteák előretörésének is tanúi lehetünk, amelyben úttörő szerepet vállaltak a Milford Kühl & Lecker márkájú teái. A teák különlegességét az adja, hogy hideg vízzel készíthetők, s tökéletes alternatívaként szolgálnak a forró nyári napokon.
– A Milford idén is folytatja sikeres marketingkampányát, beleértve a jól ismert tv-reklámot, új, tetszetős és informatív honlappal kiegészítve – tudjuk meg Juhász Csabától. – Természetesen a sikeres trade marketing kampányok (2+1 akciók, újságos megjelenések, displaypromóciók, árakciók, extra kihelyezések) sem maradnak el.
Idén is sor kerül a herba/gyümölcsteák népszerűsítésére egy hozzáadott promóció keretein belül. Ennek során két gyümölcsös gyógynövénytea-filtert (Menta-Füge-Alma-Datolya és Gyömbér-Kamilla-Narancs) és egy informatív brosúrát csomagolnak a legjobban fogyó igazi gyümölcsteadobozokba. Erre az extra promócióra a dobozokon elhelyezett figyelemfelkeltő matricák hívják fel a vásárlók figyelmét, akik az ilyen dobozok megvásárlásával a két gyümölcsös gyógynövénytea-filtert ajándékba kapják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >