Mindent egyszerre kínál a Grüne Woche
Célegyenesbe érkeztek a szakmai és közönségigényeket egyaránt kielégítő élelmiszervásár, a Grüne Woche (Zöld Hét) előkészületei. Az agrárpolitikusok, szakmai szervezetek, gyártó és kereskedelmi cégek nemzetközi seregszemléjét január 16–25. között rendezik Berlinben.
A vásár sok fogyasztó várakozását és vágyait tükröző jelszava: „Mindent egyszerre átélni”. A plakátokon lévő almát tehénbőr borítja, a dió csibelábakon áll, a paprika pedig egy bika szarvai helyett látható
A magyar részvételről Némethy Márta, a berlini vásár képviselője tájékoztatja lapunkat:
– Az Agrármarketing Centrum a közösségi megjelenésre a tavalyi kiállítási terület közel kétszeresét foglalta le. Látványos megjelenést terveznek, mivel a tervek szerint esetleg Magyarország lehet majd a 2010-es Grüne Woche kiemelt partnerországa. A magyar kiállítás egy részét ezúttal is a Mahir szervezi. Lassan húsz éve minden Grüne Wochén látogatók százait vonzza Vécsi György magyar csárdája, és a hagyomány folytatódik.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >