Mindent egyszerre kínál a Grüne Woche
Célegyenesbe érkeztek a szakmai és közönségigényeket egyaránt kielégítő élelmiszervásár, a Grüne Woche (Zöld Hét) előkészületei. Az agrárpolitikusok, szakmai szervezetek, gyártó és kereskedelmi cégek nemzetközi seregszemléjét január 16–25. között rendezik Berlinben.
A vásár sok fogyasztó várakozását és vágyait tükröző jelszava: „Mindent egyszerre átélni”. A plakátokon lévő almát tehénbőr borítja, a dió csibelábakon áll, a paprika pedig egy bika szarvai helyett látható
A magyar részvételről Némethy Márta, a berlini vásár képviselője tájékoztatja lapunkat:
– Az Agrármarketing Centrum a közösségi megjelenésre a tavalyi kiállítási terület közel kétszeresét foglalta le. Látványos megjelenést terveznek, mivel a tervek szerint esetleg Magyarország lehet majd a 2010-es Grüne Woche kiemelt partnerországa. A magyar kiállítás egy részét ezúttal is a Mahir szervezi. Lassan húsz éve minden Grüne Wochén látogatók százait vonzza Vécsi György magyar csárdája, és a hagyomány folytatódik.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >