Mindent egyszerre kínál a Grüne Woche
Célegyenesbe érkeztek a szakmai és közönségigényeket egyaránt kielégítő élelmiszervásár, a Grüne Woche (Zöld Hét) előkészületei. Az agrárpolitikusok, szakmai szervezetek, gyártó és kereskedelmi cégek nemzetközi seregszemléjét január 16–25. között rendezik Berlinben.
A vásár sok fogyasztó várakozását és vágyait tükröző jelszava: „Mindent egyszerre átélni”. A plakátokon lévő almát tehénbőr borítja, a dió csibelábakon áll, a paprika pedig egy bika szarvai helyett látható
A magyar részvételről Némethy Márta, a berlini vásár képviselője tájékoztatja lapunkat:
– Az Agrármarketing Centrum a közösségi megjelenésre a tavalyi kiállítási terület közel kétszeresét foglalta le. Látványos megjelenést terveznek, mivel a tervek szerint esetleg Magyarország lehet majd a 2010-es Grüne Woche kiemelt partnerországa. A magyar kiállítás egy részét ezúttal is a Mahir szervezi. Lassan húsz éve minden Grüne Wochén látogatók százait vonzza Vécsi György magyar csárdája, és a hagyomány folytatódik.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >AGRO UNI – Fókuszban a magyar agrár-felsőoktatás aktuális kérdései online konferencia
A Doktoranduszok Országos Szövetsége Agrártudományi Osztálya, a Magyar Tudomány- és…
Tovább olvasom >Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >