Mindent, bárhonnan
Rendhagyó eseményt szervezett az Ecommerce Hungary október 14-én, a mobilapplikációk témáját napirendre tűzve.
A digitalizáció és a mobil first trend következtében teljesen átalakultak a vásárlói szokások és elvárások az elmúlt pár évben. Míg korábban a kényelem ügyfélszinten egyenlő volt a „mindent, egy helyről vásárolva” elvével, addig mára ezt felváltotta a „mindent, bárhonnan minél hamarabb megvásárolva” igénye. Ez lett az omnichannel értékesítési folyamatok világa, ahol a vásárlóink egyformán igénylik a testre szabott kiszolgálást fizikai üzletünkben, weboldalunkon és appunkban. A lényeg, hogy kedvük szerint bárhonnan elérjék, megrendelhessék, amit keresnek.
Ehhez az elérhető eszközök sorában az egyik friss megoldást az appshopok jelentik, amelyek újdonságból az értékesítés bevált, speciális szerepkörrel rendelkező eszközévé váltak a friss adatok szerint. Máriás Zsigmond, a LogiNet Systems Kft. ügyvezetőjének nyitóelőadásából kiderült: a trendek azt mutatják, hogy az appok értékesítési eredményessége növekszik, míg a reszponzív felületeké csökken. Emellett, a mobilról érkezők aránya folyamatosan emelkedik a teljes netes forgalomra vetítve, miközben maga a mobil az eladásokban is kezdi beérni az asztali gépeket. Érthető, ha legtöbben fontos új csatornát látnak a mobilapplikációkban.
Az Auchan részéről Szomolányi Márk, az áruházlánc digitalizációért és internetes kereskedelemért felelős vezetője egyértelműen pozitív tapasztalatokról számolt be. A mobilapplikáció gyorsította, kényelmesebbé tette az online bevásárlásokat, ami meghálálta magát a forgalomban is. Nem mellékesen az applikáció konverziók tekintetében is sokszoros eredményességgel működik, összehasonlítva például a mobilwebbel. Amennyiben arányaiban nézzük az e-commerce-bevételeket, hasonló eredményre jutunk: az app részesedése nagyobb a teljes bevételből, mint a mobilwebé.
Az este végén kerekasztal-beszélgetés adott lehetőséget a vélemények ütköztetésére, ahol az Auchan és a LogiNet képviselője mellett saját tapasztalataikról mesélt Bónis Tamás az Ingatlan.com-tól, Patai Zoltán a Netpincértől, Szőts Áron a Bortársaságtól. A beszélgetést Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke moderálta. //
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >