Mindent, bárhonnan
Rendhagyó eseményt szervezett az Ecommerce Hungary október 14-én, a mobilapplikációk témáját napirendre tűzve.
A digitalizáció és a mobil first trend következtében teljesen átalakultak a vásárlói szokások és elvárások az elmúlt pár évben. Míg korábban a kényelem ügyfélszinten egyenlő volt a „mindent, egy helyről vásárolva” elvével, addig mára ezt felváltotta a „mindent, bárhonnan minél hamarabb megvásárolva” igénye. Ez lett az omnichannel értékesítési folyamatok világa, ahol a vásárlóink egyformán igénylik a testre szabott kiszolgálást fizikai üzletünkben, weboldalunkon és appunkban. A lényeg, hogy kedvük szerint bárhonnan elérjék, megrendelhessék, amit keresnek.
Ehhez az elérhető eszközök sorában az egyik friss megoldást az appshopok jelentik, amelyek újdonságból az értékesítés bevált, speciális szerepkörrel rendelkező eszközévé váltak a friss adatok szerint. Máriás Zsigmond, a LogiNet Systems Kft. ügyvezetőjének nyitóelőadásából kiderült: a trendek azt mutatják, hogy az appok értékesítési eredményessége növekszik, míg a reszponzív felületeké csökken. Emellett, a mobilról érkezők aránya folyamatosan emelkedik a teljes netes forgalomra vetítve, miközben maga a mobil az eladásokban is kezdi beérni az asztali gépeket. Érthető, ha legtöbben fontos új csatornát látnak a mobilapplikációkban.
Az Auchan részéről Szomolányi Márk, az áruházlánc digitalizációért és internetes kereskedelemért felelős vezetője egyértelműen pozitív tapasztalatokról számolt be. A mobilapplikáció gyorsította, kényelmesebbé tette az online bevásárlásokat, ami meghálálta magát a forgalomban is. Nem mellékesen az applikáció konverziók tekintetében is sokszoros eredményességgel működik, összehasonlítva például a mobilwebbel. Amennyiben arányaiban nézzük az e-commerce-bevételeket, hasonló eredményre jutunk: az app részesedése nagyobb a teljes bevételből, mint a mobilwebé.
Az este végén kerekasztal-beszélgetés adott lehetőséget a vélemények ütköztetésére, ahol az Auchan és a LogiNet képviselője mellett saját tapasztalataikról mesélt Bónis Tamás az Ingatlan.com-tól, Patai Zoltán a Netpincértől, Szőts Áron a Bortársaságtól. A beszélgetést Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke moderálta. //
Kapcsolódó cikkeink
Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >