Mindenkinek legyen egy Tescója!

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 12. 11:16

Rekordinfláció ide, növekvő terhek oda, a Tesco több területen is komoly eredményeket ért el 2023-ban, szögezte le Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója évértékelőjében.

Pálinkás Zsolt, Tesco

Pálinkás Zsolt
vezérigazgató
Tesco-Global

„A legnagyobb sikersztorink a hűségkártyaprogramunkhoz kapcsolódik” – jelezte Pálinkás Zsolt. – „Hetente kétmillió Clubcard-tranzakciónk van, és a Clubcard applikációt is nagyon sokan használják. A vásárlások elemzésével olyan termékeket tudunk ajánlani nagy kedvezményre jogosító kuponokkal, amelyeket az adott vásárló gyakran vesz. A vásárlások után kapott pontok, illetve utalványok pedig azonnal forintra válthatók, míg a tagok még több kedvezményhez jutnak a Clubcard-áras termékekkel.

Büszke vagyok arra is, hogy folytattuk a befektetéseket az áruházak modernizációjába, bővült a Tesco Otthonról szolgáltatásunk, növeltük az önkiszolgáló kasszák számát, és minden hipermarketünkben elérhető Scan&Shop szolgáltatásunk. Nem álltunk le a zöldítéssel, napelem került 25 kisformátumú áruházunk tetejére. Folytattuk a helyi közösségek és természetesen munkatársaink támogatását. Idén például Magyarországon minden kollégának 75 ezer forint „Köszönöm jutalmat” adtunk, elismerve az elmúlt évben nyújtott kiváló teljesítményüket.

Mivel a magyar lakosság nagyon nehezen élte meg a rekord magas inflációt, a fogyasztás nagy mértékben visszaesett, amit az adóterhek tovább súlyosbítanak, ez minden bizonnyal nyomot hagyott a mi 2023-as évünkön is – amelynek eredményeit hamarosan publikáljuk. A 2024-es év sem lesz a legegyszerűbb, de szerintem ezt az egész szektorra el lehet majd mondani. A várakozásokhoz képest lassabb élénkülést jósolok, ősztől lehet majd számítani nagyobb fellendülésre.

A célunk, hogy a fogyasztó minden körülmények között úgy tudjon vásárolni, ahogy akar: online, kisebb expresszekben, szuper- vagy hipermarketben. Röviden: mindenkinek legyen egy Tescója. Hiszen a trendeken és a vásárlói szokásokon túl minden vásárló egyedi!. //

Kapcsolódó cikkeink