Mindenhol Pokémon GO
Jelenleg Pokémon GO játékőrület van az egész világon. A mobilapplikáció a fogyasztókat a bevásárlóközpontokba, kiskereskedelmi üzletekbe és az üzleti negyedekbe tereli, ahol több millió felhasználó keresi mindenhol a játék karaktereit. A kereskedők számára ez egyértelműen nagyszerű lehetőséget jelent.
A bevezetés után már egy héttel az Amazon oldalán rekord tömegű vásárló kereste a back to school szezon ruháit és egyéb kellékeit. Ezzel szemben a játékosok legtöbbje a bevásárlóközpontokban és a kis üzleti negyedekben nem vásárol. Ehelyett a Pokemon Gyms és PokeStops helyeket keresik, ahol megkapják az ingyenes játékelemeket. A kiskereskedők számára kifizetődő lenne, ha fogadnák a játékosokat, hiszen ezek a játékosok, mint minden más fogyasztó is, mindig keresik a jó lehetőségeket.
– Olyan ez, mint bármi más is a marketingben… minél elégedettebb az ügyfél, annál valószínűbb, hogy visszatér. Ha az egész ország a Pokemonokról beszél, akkor a Te márkád miért nem a vesz részt ebben a kommunikációban? – teszi fel a kérdést Stacey Kane, az East Coast Wings & Grill marketingigazgatója.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >