Minden üzletében elindítja az Asda ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását
Mind az 581 üzletében elindította ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását az Asda. A brit kiskereskedő így próbálja erősíteni a kapcsolat nélküli fizetés jelenlétét a vírus idején.
A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy telefonjaikkal bescanneljék és kifizessék a vásárolt termékeket az Asda appján keresztül.
A lépés biztosítja mind a vásárlók, mind az alkalmazottak biztonságát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Eurobarométer: az európaiak többsége a védelmet és a biztonságot erősítené
Az összes megkérdezett európai 66 százaléka, a magyar válaszadók 63…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >