Minden üzletében elindítja az Asda ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását
Mind az 581 üzletében elindította ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását az Asda. A brit kiskereskedő így próbálja erősíteni a kapcsolat nélküli fizetés jelenlétét a vírus idején.
A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy telefonjaikkal bescanneljék és kifizessék a vásárolt termékeket az Asda appján keresztül.
A lépés biztosítja mind a vásárlók, mind az alkalmazottak biztonságát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Eurobarométer: az európaiak többsége a védelmet és a biztonságot erősítené
Az összes megkérdezett európai 66 százaléka, a magyar válaszadók 63…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >