Minden üzletében elindítja az Asda ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását
Mind az 581 üzletében elindította ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását az Asda. A brit kiskereskedő így próbálja erősíteni a kapcsolat nélküli fizetés jelenlétét a vírus idején.
A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy telefonjaikkal bescanneljék és kifizessék a vásárolt termékeket az Asda appján keresztül.
A lépés biztosítja mind a vásárlók, mind az alkalmazottak biztonságát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eurobarométer: az európaiak többsége a védelmet és a biztonságot erősítené
Az összes megkérdezett európai 66 százaléka, a magyar válaszadók 63…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >