Minden üzletében elindítja az Asda ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását
Mind az 581 üzletében elindította ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását az Asda. A brit kiskereskedő így próbálja erősíteni a kapcsolat nélküli fizetés jelenlétét a vírus idején.
A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy telefonjaikkal bescanneljék és kifizessék a vásárolt termékeket az Asda appján keresztül.
A lépés biztosítja mind a vásárlók, mind az alkalmazottak biztonságát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Nagy megújulásra készül az Asda
Az Asda új elnöke és korábbi vezérigazgatója, Allan Leighton szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >