Magazin: Minden téren fejlődés a SPAR-nál
A rendkívüli kihívások ellenére a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a 2020-as évben is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. A kiskereskedelmi áruházlánc forgalma 2019-hez képest 8,7%-kal 738,9 milliárd forintra növekedett, sőt, a munkahelyek száma is bővült. Az év végére több mint 14 ezer fő dolgozott a cégnél.
A SPAR 2020-ban folytatta saját üzlethálózatának fejlesztését: két új SPAR szupermarket és két City SPAR szupermarket is megnyílt, valamint országszerte tizennégy áruházban került sor felújításra. Megújult a dunaújvárosi INTERSPAR hipermarket is. A vállalat franchise-modellje, a SPAR partner program 21 eladóhellyel bővült.
![Heiszler Gabriella, Spar](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/Heiszler-Gabriella-por_opt-e1591349054615-234x300.jpeg)
Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
Valódi sikertörténet lett a SPAR online shop: ma már mintegy 2 millió lakos számára érhető el Magyarországon. A keresletnövekedés miatt a vállalat növelte az online shopban dolgozó kollégái létszámát, és bővítette a kiszállítási idősávokat is. Tavaly pedig újabb helyszínekkel egészült ki a webshop kiszállítási területe.
![Szalay Zsolt, SPAR](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/Szalay-Zsolt-SPAR_opt-e1591349129155-250x300.jpeg)
Szalay Zsolt
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
2020-ban egy akvizíciót követően Perbálon új telephellyel bővült a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont. Az üllői kényelmi termékeket gyártó SPAR enjoy.convenience üzem pedig egyre szélesebb szendvics- és salátakínálattal látja el az üzlethálózat valamennyi egységét.
A SPAR évtizedek óta szívügyének tekinti a saját márkás termékkínálat fejlesztését: 2020-ban a mennyiségi növekedés mellett kiemelten fontos szempont volt a minőségi és a minél nagyobb arányban történő hazai alapanyagok felhasználása. Mára 31 termékcsalád több mint 3600 saját márkás árucikke érhető el az üzletek polcain.
A vállalat számára kiemelten fontos a hazai termékek forgalmazása: az áruházlánc élelmiszer-kereskedelmi forgalmának több mint 90%-a hazai beszállítóktól érkezik. A SPAR stratégiai célja lesz 2021-ben is, hogy ellenőrzött, minél nagyobb arányban magyar alapanyagokból származó, minőségi termékeket forgalmazzon minden árukörben, különösen a frisshús és a húskészítmények szegmensében. Ennek érdekében folyamatosan bővíti a magyarországi beszállítói körét. Emellett a vállalat elkötelezte magát a hazai termelők mellett azzal is, hogy a feltörekvő, piacbevezetés előtt vagy annak környékén álló hazai vállalkozókat karol fel és támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >