Magazin: Minden téren fejlődés a SPAR-nál
A rendkívüli kihívások ellenére a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a 2020-as évben is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. A kiskereskedelmi áruházlánc forgalma 2019-hez képest 8,7%-kal 738,9 milliárd forintra növekedett, sőt, a munkahelyek száma is bővült. Az év végére több mint 14 ezer fő dolgozott a cégnél.
A SPAR 2020-ban folytatta saját üzlethálózatának fejlesztését: két új SPAR szupermarket és két City SPAR szupermarket is megnyílt, valamint országszerte tizennégy áruházban került sor felújításra. Megújult a dunaújvárosi INTERSPAR hipermarket is. A vállalat franchise-modellje, a SPAR partner program 21 eladóhellyel bővült.

Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
Valódi sikertörténet lett a SPAR online shop: ma már mintegy 2 millió lakos számára érhető el Magyarországon. A keresletnövekedés miatt a vállalat növelte az online shopban dolgozó kollégái létszámát, és bővítette a kiszállítási idősávokat is. Tavaly pedig újabb helyszínekkel egészült ki a webshop kiszállítási területe.

Szalay Zsolt
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
2020-ban egy akvizíciót követően Perbálon új telephellyel bővült a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont. Az üllői kényelmi termékeket gyártó SPAR enjoy.convenience üzem pedig egyre szélesebb szendvics- és salátakínálattal látja el az üzlethálózat valamennyi egységét.
A SPAR évtizedek óta szívügyének tekinti a saját márkás termékkínálat fejlesztését: 2020-ban a mennyiségi növekedés mellett kiemelten fontos szempont volt a minőségi és a minél nagyobb arányban történő hazai alapanyagok felhasználása. Mára 31 termékcsalád több mint 3600 saját márkás árucikke érhető el az üzletek polcain.
A vállalat számára kiemelten fontos a hazai termékek forgalmazása: az áruházlánc élelmiszer-kereskedelmi forgalmának több mint 90%-a hazai beszállítóktól érkezik. A SPAR stratégiai célja lesz 2021-ben is, hogy ellenőrzött, minél nagyobb arányban magyar alapanyagokból származó, minőségi termékeket forgalmazzon minden árukörben, különösen a frisshús és a húskészítmények szegmensében. Ennek érdekében folyamatosan bővíti a magyarországi beszállítói körét. Emellett a vállalat elkötelezte magát a hazai termelők mellett azzal is, hogy a feltörekvő, piacbevezetés előtt vagy annak környékén álló hazai vállalkozókat karol fel és támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >