Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak az előző évhez képest a fekete pénteki e-kereskedelmi költések az Egyesült Államokban, összesen rekordösszegű 9,8 milliárd dollárt elérve – számolt be a CNBC. Az emelkedés arra utal, hogy a fogyasztói költési hajlandóság nőtt 2022-hez képest, amikor a magas benzin- és élelmiszerárak miatt szűkebb volt a költségvetés.

A fogyasztók továbbra is árérzékenyek
Az Adobe Analytics szakértői szerint az impulzusvásárlások is hozzájárulhattak a növekedéshez, hiszen az online értékesítés 5,3 milliárd dollárját a mobilvásárlások tették ki.
Ugyanakkor a fogyasztók továbbra is árérzékenyek, különös tekintettel a tavalyi rekordinflációra és a kamatlábakra. Az Adobe adatai szerint az elektronikai termékek, mint az okosórák, televíziók és játékok, a fekete péntek legkeresettebb kategóriái közé tartoztak.
Az Adobe jelentése az amerikai kiskereskedelmi weboldalakon végzett egymilliárd látogatás és 100 millió egyedi termék elemzésén alapul 18 termékkategóriában. Fontos megjegyezni, hogy a fizikai tranzakciókat nem követi nyomon. A Mastercard külön elemzése szerint a bolti eladások kismértékű, mintegy 1%-os növekedést mutattak, míg az online eladások több mint 8%-os növekedést értek el tavalyhoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >