Minden nőnek jár az éjszakai biztonság: mostantól még többet segíthet a Hazakísérő Telefon Alapítvány
Nincs olyan nő, aki ne szorított volna magához kulcscsomót vagy ne került volna több háztömböt éjszakai sétája során, csak mert nem érezte magát biztonságban. A nemek közti egyenlőség alapfeltétele, hogy a nőknek se kelljen mindig szoronganiuk, amikor buliból tartanak haza vagy esti futásra indulnak. A Johnnie Walker most induló programjának köszönhetően a Hazakísérő Telefon Alapítvány még több nőnek segíthet a biztonságérzetük megteremtésében.
A nők kétharmada gyakran érzi magát fenyegetve, amikor egyedül sétál az éjszakában, 41%-uk pedig csak úgy indul el otthonról, ha előtte óvintézkedéseket tesz. Ötből egy nő egyáltalán nem mozdul ki napnyugta után, mert fél sötétben az elhagyatott utcán lenni. A lányok nagyon korán megtanulják, hogy rengeteg veszély leselkedhet rájuk, így mire felnőnek, magától értetődő lehet számukra, hogy folytonos készenlétben legyenek, egyfajta reflexszerű éberségben éljék a napjaikat, és főleg az éjszakáikat. Pedig a modern nőkben megvan minden ahhoz, hogy érvényesüljenek az élet bármely területén: tenni és küzdeni akarás, tudás, szenvedély és kitartás. Ahhoz viszont, hogy merjenek előre lépni és új utakat hódítsanak meg, mindenekelőtt biztonságban kell érezniük magukat, mert mindegy, hogy buliból indulnak haza vagy egészségügyi sétára, esetleg futni mennek, nőként is joguk van hozzá, hogy éjjel se kelljen mindig szoronganiuk.
A nők egyenlőségének fontos alappillére a biztonságuk megteremtése, ami napszaktól függetlenül minden helyzetben megilleti őket. Ennek a biztonságérzetnek az erősítését tűzte ki missziójának a Johnnie Walker, ezért idén nyáron minden Magyarországon eladott Johnnie Walker palack árából a Hazakísérő Telefont támogatják. Az alapítvány telefonos beszélgetés útján nyújt segítséget, biztonságérzetet és magabiztosságot mindazoknak, akik éjszaka vagy kora hajnalban egyedül kelnek útra.
“Azzal az elhatározással indítottam 2017-ben a Hazakísérő Telefont, hogy senkinek ne kelljen átélnie azt a rettegést, amit olyan sok nő tapasztalt már éjszakai sétája során”
– mondja Molnár-Csiki Maren, az alapítvány megálmodója. “A támogatásnak köszönhetően új lehetőségek nyílnak meg előttünk és biztosíthatjuk a szervezet további működését, hogy még több telefonálót kísérhessünk haza biztonságban.”
“Nincs olyan nő, akinek ne találkozott volna már a zaklatás valamilyen formájával vagy ne kellett volna félelmet átélnie egyedül az utcán” – teszi hozzá Fejes Dóra, a Johnnie Walker senior brand managere. “A kezdeményezésünkkel a megelőzésre helyezzük a hangsúlyt: nem az a tét, hogy hány atrocitást kell elszenvednünk, hanem hogy járhatunk-e félelmek nélkül a magunk útján. A Johnnie Walker arra bátorítja a nőket, hogy merjenek előre lépni az életük minden területén, legyen szó a munkahelyükről vagy a szabadidejükről, mert ha elindulnak, képesek megváltani a világot.”
A Zwack Unicum és a Diageo világszerte kiáll a nők egyenjogúsága mellett és támogatják az erre irányuló kezdeményezéseket. A márka nagyköveteként Milla Jovovich azt az üzenetet közvetíti a magyar nők felé, hogy lépjenek ki komfortzónájukból és merjenek kockáztatni. “Az élet megtanított arra, hogy a kihívás elengedhetetlen a fejlődéshez” – fogalmaz a színésznő. “A változás nem az üres szavakban rejlik, hanem amikor a kételyeink, kérdéseink vagy félelmeink ellenére kiállunk azért, amiben hiszünk. Nekünk, közép- és kelet-európaiaknak nincs mit bizonygatnunk: hagyjuk, hogy a tetteink beszéljenek helyettünk!”
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >