Minden negyedik pékáru ára csökken a Lidl-nél
A Lidl nagyszabású, egész éves árcsökkentési programjának újabb lépéseként több tucat pékáru árát csökkenti szombattól. Ennek köszönhetően a pékáru kínálat negyede olcsóbb lesz, a csökkentés mértéke pedig több termék esetében a 15%-ot is eléri. A vállalat célja továbbra is az, hogy letörje az inflációt és vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani.
A Lidl Magyarország piacvezető áruházláncként elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb árakat biztosítsa. Mindezt mi sem mutatja jobban, mint hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján*. Az alacsony árak mellett a magas minőségre is nagy hangsúlyt fektet a vállalat. A vásárlók visszaigazolása mellett a szakma is rendre elismeri a vállalat törekvéseit.
Az Év Boltja verseny keretében az Az Év Friss Pékáru Kereskedőjének megválasztott áruházlánc a megszerzett címhez méltóan rendkívül széles, friss, minőségi kínálattal rendelkezik, melyek közül több tucat szombattól az eddigieknél is kedvezőbb árat kap.
Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„Az aktuális pékáru kínálatunk negyedét érinti legújabb intézkedésünk. A beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőnyünk továbbadásával szombattól több pékárukhoz akár 15 százalékkal olcsóbban is hozzá lehet jutni, amivel jelentős mértékben támogatni tudjuk vásárlóinkat. A mérsékelt árú termékek között megtalálható lesz a valódi kovásszal készülő nosztalgia vekni, burgonyás rozsos és tökmagos kenyér is, csak úgy, mint a rendkívül nagy népszerűségnek örvendő túrós táska és a vajas fonott kalács. A speciális étrendet követők is megtalálhatják számukra a legmegfelelőbbet, többek között a szénhidrátcsökkentett vekni és a szénhidrátcsökkentett baguett is olcsóbb lesz.”
A vállalat a kormányzati törekvésekkel összhangban folyamatosan az élelmiszer-infláció letörésén dolgozik. Ezek közül az egyik legjelentősebb az év eleje óta tartó árcsökkentési programja, melynek keretében már több száz termék árát mérsékelte. Az árcsökkentett termékek között alapvető élelmiszerek és számos, a vásárlók körében közkedvelt, keresett árucikk is megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >