Minden napra egy banán!
Az emberi kreativitás legmeglepőbb eredményei a mindennapok kreativitásából erednek: ilyet nem lehet egy reklámkampány tervezése közben kitalálni! Egy dél-koreai E-Mart „üzlet” kínálatában ajánlják a zseniális banánkiszerelést: a tálcán a gyümölcs különböző érettségi fokozatából látunk hatot – így a vásárló elkerülheti a nehéz döntés kényszerét, érett banánt vegyen vagy zöldet. A dilemma lényegét aligha kell magyarázni!
Kapcsolódó cikkeink
Hazai banántörténelem: a ritkaságból alapélelmiszer
A banán régóta kedvelt gyümölcs világszerte, de még mindig rengeteg…
Tovább olvasom >És te csak pakolod kifelé – A nap videója
Amikor banánt veszel a hiperben, eszedbe sem jut, hogy azokat…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége hazánkban építi fel az első gyárát a régióban
Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége Magyarországon építi fel első közép-európai gyárát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >Online tanfolyam segíti a helyi turizmus fejlesztését
Elindult a Falusi Turizmus Fellendítését Célzó Oktatási Pályázat, amely gyakorlati…
Tovább olvasom >2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >