Minden második vezető nő az Unilevernél
Az Unilever menedzsmentszinten globálisan elérte a nemek közötti egyensúlyt, vagyis soha nem látott magas szintre, 50%-ra nőtt a női vezetők aránya. A vállalat különösen azokban az üzletágakban ért el előrelépést, ahol a nők hagyományosan alulreprezentáltak voltak. A pénzügyi területen például globális átlagban, menedzsmentszinten sikerült elérni az 50%-ot, míg az Unilever működési és technológiai központjánál (UniOps) ez az arány 47%-on áll. Az ellátási lánc esetében mutatkozott a legnagyobb fejlődés, itt immár a vezetők 40%-a nő.
Hazánkban is hasonló eredményt mutat fel a vállalat, ráadásul az Unilever Magyarország most az Önszabályozó Reklám Testülettel együttműködve iparági felhívást kezdeményezett, melyben többek közt a reklámokban megjelenő személyek progresszív, sokoldalú ábrázolását, valamint a befogadás és a sokszínűség elfogadását szorgalmazza. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >