Minden jó, ha a kezdete jó

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2025. 02. 20. 16:14

Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a klasszikus reggeli-alapanyagokból, nem csak tányérról, nem csak ülve, nem csak egyedül vagy kis társaságban, nem csak európai ízekkel – a reggeli sokat változott az elmúlt években.

A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.

Az ebéd a puhányoknak való – szállt bele az ebédre gyakran stea­ket rendelő Kemi Badenochba, a brit Konzervatív Párt vezetőjébe Keir Starmer miniszterelnök, aki legtöbbször nemcsak reggelire, de ebédre is szendvicset vagy sajtos pirítóst eszik. Bár a világ más részein talán nem kerekedik politikai vita az étkezési szokásokról (főleg nem az angolokéról), de az egész napos reggelizés megkérdőjelezhetetlenül válik választható opcióvá a vendéglátás egyre növekvő hányadában.

A hagyományos reggeli egyre nehezebben illeszthető a modern ember étkezési szokásaiba, a reggelizés és a reggeliztetés elsősorban ezért vált mára a leggyorsabban fejlődő étkezéstípussá, illetve vendéglátóhelyi szolgáltatássá.

A reggelizés a kora reggeli rituáléból már a 2020-as (COVID-) évet megelőzően egész napos „projektté” formálódott: már akkor növekvő igény mutatkozott a fűszeres alapanyagok, a globális ízek és a húsmentes opciók iránt.

Bár a reggeliforgalom szempontjából kulcsfontosságú munkahelyre járás rendszere alaposan megváltozott, a reggeli fontos elem maradt a vendéglátóhelyek forgalmában. Az „új reggeli” valójában meg is felel az aktuális igényeknek: drive-thru-barát, és nem feltétlenül drága. Az üzletek olyan elemekből alakították ki kínálatukat, amelyek jól fényképezhetők, ízletesek, és széles választékot, nagy választási lehetőséget biztosítanak a nehezebb és a könnyebb ételek között.

A célcsoportok megnyeréséhez jó adag találékonyságra van szükség, így a reggeliztetés egyre inkább a kreativitás és az egyediség bemutatóterévé válik mind a szállodákban, mind az éttermekben – a siker kulcsa pedig a változatosság és a minőség lesz. Ebéd helyett jöhet egy második reggeli, kávé és sütemény helyett pedig egy délutáni brunch – jól illenek a ma trendjeihez, annyira, hogy az ezekkel belépő piaci résztvevők száma már megnehezíti a kiemelkedést a konkurensek közül. Azaz a vendéglátósnak a korábbinál sokkal kreatívabb kínálatot kell biztosítania.

Mindenkinek a magáét

Maguk az egészségtudatos fogyasztók is felismerik az egészséges reggeli fontosságát, azonban nem mindenkinek van elég ideje arra, hogy elkészítse vagy vendéglátóhelyen költse el azt – ők sem feltétlenül hagyják ki a reggelit. Az élelmiszergyártók nagy fantáziával fejlesztenek ilyen termékeket, sokszor snackek formájában, falatnyi adagokba csomagolva őket.

Az azonnal fogyasztható, harapható méretű ételek kifejlesztése és forgalmazása forradalmasítja a fagyasztott élelmiszerek fogyasztói megítélését és használatát is.

A vendéglátás hazai beszállítói is kínálnak nagy kiszerelésekben minőségi reggeli-alapanyagokat – elsősorban pékárut.

– Amikor reggelitermékekről beszélünk – fogalmaz Bősze Ákos, a METRO HoReCa ágazatfejlesztési vezetője –, figyelembe kell vennünk, hogy az emberek reggelizési szokásai eltérnek attól, mint amit akkor tanúsítanak, amikor „reggeliztetik” őket. A szabadság alatt például hajlamosak vagyunk dőzsölni, és sutba dobni a napi diétát. Mi éppen emiatt állítottunk össze külön szortimentet a végfogyasztóknak és a nekik értékesítő kiskereskedőknek, és külön a HoReCa-szereplőknek – ezen belül is a kantinoknak, a hoteleknek, valamint a brunchot kínáló éttermeknek.

A reggeliztetésben és a reggelit kínáló vendéglátóhelyeken, igazodva a korszerű étkezési trendekhez, szempont a funkcionalitás – legyen meg benne minden, amire a szervezetnek szüksége van, így teljes értékű fehérje, szénhidrát és friss zöldség is. Jó példa erre a tojásos croissant sok zöldséggel. Ami a tojás és a reggeliztetés viszonyát illeti, ma is él a METRO-ban már évtizedek óta használatos mondás: „Tojás nélkül nincs hotel”. Jóllehet a brunch továbbra is tartja magát, ez az étkezési forma – különösen a turizmusban – valójában egy pénztárcabarát kompromisszum, ami a vendégnek lehetővé teszi, hogy a reggelit és az ebédet összevonja, így gyakorlatilag két éttermi élményt kap meg egyben.

Az úgynevezett live stationök alkalmat adnak a vendégnek arra, hogy egyedi reggelit készítsen magának

Tartalom és a formám

Makrotrendek szintjén a reggeliztetést ugyanazok az irányzatok, attitűdök befolyásolják, mint amelyek más étkezéseinket is általában – persze annak sajátosságaihoz igazodva.

Az egészségcentrikusság a reggelizésben is szinte minden más trendet felülír, különösen a millenniumi és a Z-generáció körében. Mivel egyre több tudományos kutatás kötődik a táplálkozás és a mentális egészség összefüggéseihez, valószínűnek tűnik, hogy ez az irányzat a még személyre szabottabb, funkcionális reggelikben manifesztálódik, amelyek kielégíthetik a legkülönlegesebb igényeket is.

A reggelire többnyire mindenki, még a későn kelők is a legegészségesebb főétkezésként gondolnak. Tápanyagokban gazdag ételek kerülnek az érdeklődés középpontjába, olyanok, amelyek a testet és az elmét egyaránt építik. A reggelizőhelyek teljes kiőrlésű gabonákat, alacsony kalóriatartalmú ételeket és szuperételeket használnak, a chiamagot, quinoát, acait. Sok reggeliétlap már a mentes-diétás preferenciákra is reagál: cukor-, laktóz- vagy gluténmentes, sőt, gyulladáscsökkentő ételeket kínálnak. Egyre népszerűbbek a funkcionális ételek, például az adaptogénekkel (ashwagandha, maca és hasonlók) gazdagított smoothie-k.

A vega/vegán/flexitáriánus mozgalom megérkezett a reggeli étkezések világába is, az éttermek sem tudnak kitérni az igény elől. Ugyanakkor – amerikai kutatások szerint – a növényi alapú ételek iránti érdeklődés a reggelizés idején alacsonyabb, mint más étkezéseknél. A viszonylag visszafogottabb érdeklődés mellett sem ritka persze a vegán croissant vagy pizzaszelet a wellness szállodák kínálatában.

Európában nem egy közép- és kisüzem gyárt magas minőségű vegán pékárut a vendéglátásnak. A nálunk is értékesítő, fagyasztott süteményekre specializálódó francia Bridor például idén már kimondottan a Veganuary projekt számára állított össze egy kenyér- és süteményválasztékot.

A helyi termékek kultusza reggel is az „asztalra kerül”, főleg, hogy a reggelit könnyen azonosítjuk a frissességgel. Az ígéret: frissebb, fenntarthatóbb termék és a közeli/magyar gazdák támogatása. Vonzóbb a szomszéd termelőtől hozott zöldség vagy a rántotta farm-to-table tojásból, de még a helyben pörkölt kávé is.

Reggelitől estig

Ahogy a hagyományos munkanap szerkezete folyamatosan változik, vele együtt módosulnak az étkezések időpontjával kapcsolatos fogyasztói szokások, elvárások is. Hódít a hibrid reggeli-ebéd menü: egész nap ehető ételek, brunch-tálak (a brunchokra még visszatérünk), és főleg az a lehetőség, hogy azok maradékát – nagyobbik felét akár – később is kötetlenül el lehet fogyasztani.

A kávékultúra robbanásszerű növekedésével új hangsúlyt kaptak a már szinte artisztikus kávékészítési módok, és a gondosan elkészített kávéitalok illeszkednek a reggeli ételekhez. A reggeli menük párosítják a különböző kávéstílusokat az ételekkel, akárcsak a borokat a vacsoráknál.

A reggelizők inkább elfordulnak a magas kalóriatartalmú ételektől, főleg a cukorral teliektől. Ezek alternatívái nem csak a (viszonylag) könnyű szendvicsek lehetnek, de például zöldségekkel, sajtokkal megrakott flatbreadek is, vagy éppen a sós zabkásák fűszerekkel, diófélékkel, olívaolajjal.

Többnyire a nem édes kategóriához tartoznak a globális konyhák szinte reggelinek született ételei is (a nemzetközi ízek minden étkezési szegmensbe behatolnak), legyen szó tacóról, miso levesről vagy a mostanában felfedezett közel-keleti lecsóféléről, a shakshukáról.

Az ázsiai street food különösen nagy hatást gyakorol az új reggeli ételekre, ezek a fogások többnyire kézből is könnyen fogyasztható formában jelennek meg.

A klasszikus reggeli ételek a prémiumizáció jegyében újulnak meg. A pirítós, amely régen csupán egy szelet kenyér vajjal vagy dzsemmel, igazi gasztronómiai élménnyé válik. A mai gourmet pirítósok prémium, kézműves feltétekkel készülnek, mint például avokádó, szárított paradicsom, felvert ricotta vagy füstölt lazac, és nem mellesleg vizuálisan is vonzó fogásokká válnak.

A „szuperfeltöltött” extravagáns szendvicsek látványuknál és méretüknél fogva is lenyűgözik a vendégeket – ők már tényleg a reggeli a köbön.

Mind több helyen kínálják a közös étkezés élményét erősítő megosztható reggeli (bőség)tálakat, akár kifejezetten nagy társaságok számára is. Ezek gyakran a népszerű charcuterie tálak mintájára készülnek, sós és édes ízeket egyaránt tartalmaznak.

A reggeli és a desszert közötti határvonal elmosódik, a pultokban és a svédasztalokon olyan desszertesített reggeli ételek jelennek meg, mint a fagylaltos gofri, a fahéjas csiga krémes mázakkal vagy a felturbózott fánkok. Plusz kényeztetés az édesszájúak – az ilyesmi reggel ugye eleve kisebb bűn…

A müzli régóta a reggelik alapvető alkotóeleme, az éttermek és kávézók most ennek a klasszikusnak az újragondolásával is próbálkoznak: sok helyen a vendégek saját maguk válogathatják össze a különböző gabonaféléket és feltéteket, vagy választhatják a séf által megálmodott kombinációkat.

Főleg hétvégeken egyre népszerűbbek a reggeli alkoholos italok, mint például az espresso martinik, alkohollal dúsított smoothie-k és koktélokba kevert kávéitalok, különösen a hétvégi brunchok gyakori szereplői ezek. Az alkoholos italok merészen teszik ünnepivé a reggelit, olyan kreatív tételekkel, amelyek jóval túlmutatnak a hagyományos Mimózák választékán.

Együtt, egymásét!

Az elmúlt egy-két év újra a brunchok (villásreggelik) felfutását hozta, külföldön és itthon egyaránt.

A brunch egyre inkább társasági eseménnyé válik – sokszor fiatal baráti társaságok hétvégi rituáléjának részévé –, tematikus menükkel, korlátlan italfogyasztással és a hagyományos reggeli ételek kreatív újragondolásával. A kötetlen munkaidőben, esetleg távmunkában dolgozó jól szituált fiatalok, akik nem ritkán délben kelnek, élményeket keresnek – így gasztronómiai kíváncsiságukat is kielégítik.

A brunch a lazább üzleti ebédek, események lehetőségét adja – különösen ott, ahol rugalmasan lehet csak kezelni az étkezések időpontját vagy időtartamát –, de mint étkezési forma, lehet egyszerűen csak vonzóbb a családnak, mint egy hagyományos ebéd.

A brunchokon az úgynevezett „live station”-ök alkalmat adnak arra, hogy a vendég egyedileg készítse el reggelijét: jellemzően tojásételeket, meleg fogásokat. A live stationök egyedi színfoltjai a smoothy és friss juice készítő állomások, ahol a legkülönfélébb variációkban készíthetik el a tápláló, rostos és vitamindús zöldség- és gyümölcsitalokat.

A szakemberek szerint ma a villásreggeliket két dolog különbözteti meg egymástól: a kényelem és a kulináris merészség. A kiemelkedő trendek – a helyi termékek használatán és a fenntarthatóságra törekvésen túl – a külföldi ételek és fűszerek az átlagnál merészebb használata, az ízek kavalkádja, és talán pont ezek „következményeként” a megosztásra kínált ételtálalás, aminek célja az élelmiszer-pazarlás csökkentése.

A brunch trendjét a közösségi média is táplálja, a vendégek gyakran posztolnak képeket a gazdag svédasztalos étkezésekről és a jól sikerült baráti, családi eseményekről.

Reggelitrendek már-már abszurd mixe: ramen tészta palacsinta-, kolbász- és tojásdarabkákkal, juharsziruppal

Az amerikai Nation’s Restaurant News 2024 májusában étteremvezetők között végzett nagyszabású felmérést a reggeliztetés fejlesztési lehetőségeinek témájában. Bár a tengerentúlon a vendéglátóhelyi reggeli kultúrája sokban különbözik a miénktől, hadd idézzük a kutatás néhány érdekes megállapítását – ezeken nemcsak a szakmában aktív marketingstratégák (sajnos nincsenek sokan), de a beszállítók is elgondolkozhatnak.

A kutatásban részt vevők több mint negyede úgy nyilatkozott, hogy a reggelikínálat fejlesztésében komoly motivációt jelentene számára, ha segítséget – recept- és menüötleteket, brunchkoncepciót, kommunikációs elképzeléseket – kapna a kínálat fejlesztéséhez és marketingtevékenységéhez.

Olyan „sokoldalú” termékeket szeretnének rendelni a reggeliztetéshez – főleg a hús- és halfélék, valamint a kenyerek kategóriájában –, amelyek más napszakokban is változatosan felhasználhatók.

A válaszadó vezetők többsége szerint az innováció nem pusztán olyasmit jelent, mint például a különleges, globális ízek bevezetése vagy egy-egy divatos diéta beépítése az ajánlatba, sokkal inkább a permanens megújulást. Mindezzel összecseng az is, hogy a reggeliztetés világában háromszor többen tartják a változatosságot a változás legfontosabb elemének, mint akik az egyediséget preferálják. Többségük megerősítette, hogy az időszakos ajánlatok rendszerének kiépítése elkerülhetetlen feladat.

Az étteremvezetők úgy vélik, hogy a digitális megoldások – például az okostelefonos rendelési és foglalási rendszerek – tovább csökkenthetik a lehetséges hibák számát, és lehetővé teszik a személyzet erőforrásainak hatékonyabb kihasználását.

Ahogy a reggelik világa fejlődik, úgy válik egyértelművé, hogy ez az étkezésfajta már jóval több, mint egy reggeli rituálé. Mind fogyasztójának, mind a vendéglátónak lehetőséget ad a kreativitásra, önkifejezésre, közösség építésére. A globális ízektől és az egészségtudatos választási lehetőségektől a kényeztető brunchkoktélokig, a funkcionális smoothie-któl az ínyenc pirítósokig – ezek a trendek átformálják a nap első étkezéséről alkotott elképzeléseinket. Az ezekhez a trendekhez alkalmazkodó vendéglátóhelyek bizonyos értelemben szerepet vállalnak a reggelizés jövőjének meghatározásában. //

 

Folyamatosan bővülő portfólió

Pókecz Anna
marketingvezető
Cerbona

A termékportfóliónk alakítása során figyelembe vesszük a legújabb piaci trendeket és fogyasztói igényeket, így kínálatunkban folyamatosan megjelennek az egészségtudatos táplálkozásra épülő új megoldások, mint például a magas fehérje- és rosttartalmú, gluténmentes, illetve növényi alapú reggelik. Illetve a trendi ízekre is figyelünk az új bevezetéseknél.

A reggelitermékek kategóriája rendkívül dinamikusan fejlődik, így mi is folyamatosan frissítjük és bővítjük termékportfóliónkat, hogy megfeleljünk a változó fogyasztói igényeknek és a legújabb trendeknek. Minden évben új, izgalmas ízekkel és innovatív megoldásokkal lepjük meg vásárlóinkat.

Legutóbb például egy három termékelemre épülő granola termékcsaládot vezettünk be, valamint új, különleges ízeket kínálunk a zabkásák kategóriájában.

Reggelitermékek között a legsikeresebb az étcsokoládés müzlink, azonban a zabkásák is jól szerepelnek. Az újonnan bevezetett granolákkal kapcsolatban is nagy reményeink vannak. //

 

Klasszikus és innovatív

Mikos István
vállalati igazgató
Ceres

A Ceres kínálata folyamatosan alkalmazkodik a változó fogyasztói és táplálkozási trendekhez, gondolok itt a teljes kiőrlésű vagy szénhidrátcsökkentett kenyereinkre, miközben hűségesen megőrizzük klasszikus termékeinket, például a Bükki parasztkenyér időtálló értékeit. Ezáltal egyszerre biztosítjuk az innovációt és az állandóságot vásárlóink számára. Termékeink között mindenki talál az igényeinek megfelelőt, hiszen a klasszikus kenyereink mellett, a modern étkezési trendeknek megfelelően, rozsos, magvas vagy teljes kiőrlésűt is kínálunk. A speciális étrendet követők pedig bátran választhatják a Cerest.

Bármely kenyér termékünk remek szendvics­alap lehet reggelire, toast szeleteink pirítósnak vagy bundáskenyérnek elkészítve is jó alapot adhatnak a nap első étkezéséhez.

Az édes reggeli kedvelőinek a Ceres kalácsokat javasoljuk, melyek akár magukban, akár lekvárral kiválók.

Szeletelt, előrecsomagolt kenyereink kiváló választás lehetnek a vendéglátás számára: könnyen tálalhatóak, és a tudatos életstílusba is tökéletesen illeszkednek. //

 

Az egészségtudatosabb életmódért

Mizser-Sebők Melinda
brand manager
Danone

A Danone portfóliója folyamatosan igazodik a hazai fogyasztói trendekhez és az egészségtudatos életmód iránti növekvő igényekhez. Termékeinket úgy terveztük, hogy a nap bármely szakában fogyaszthatóak legyenek, támogatva a fehérjebevitelt, az immunrendszer működését és az emésztési jóllétet.

Az Activia termékcsalád természetes módon segíti az emésztési jóllétet, miközben receptúráink fejlesztésével a fogyasztók változó elvárásaira reagálunk. Az Actimel 2025-ben új, limitált ízekkel bővül, tovább erősítve az immunrendszer támogatására fókuszáló termékek kínálatát.

A flexitáriánus és növényi alapú megoldásokat kereső fogyasztók számára az Alpro termékcsalád ideális választás: természetes módon laktózmentes, vegán alternatívák, amelyek az otthoni és vendéglátóipari használatra egyaránt kiválóak. A Barista termékek különösen népszerűek, hiszen új szintre emelik a kávézási élményt.

A Danone-nál elkötelezettek vagyunk az innováció és a fenntarthatóság mellett, hogy továbbra is értéket teremtsünk partnereink és fogyasztóink számára. //

 

A reggeli élmény

Bősze Ákos
HoReCa
üzletágfejlesztési vezető
METRO

A reggeliztetés élményét nagyban növeli a frissen sült péksütemények illata. Bővült a mi mirelit pékáruválasztékunk is, a helyben kisüthető apró péksütemények (párnácskák, batyuk, csigák, pogácsák) mellett a növekvő keresletre reagálva bagettet, zsömlét, kiflit is kínálunk.

A speciális étkezési igényekhez igazodva a mentes vonalon is bővítés van, komplex megoldásokat kínálunk cukor-, glutén- és laktózmentesen étkezők számára egyaránt. Feltörtek a METRO Chef olasz felvágottak, ezekből csaknem megdupláztuk a tavalyi eladásokat. Különösen népszerűek a Ho­ReCa körében a Rioba extra dzsemek, a díjnyertes METRO Chef Veggie növényi italok, az ARO tejek és ivólevek, valamint a friss zöldség-gyümölcs választékunk.

A tojás egy rendkívül szenzitív alapanyag, így – bár kínálunk tisztított és fertőtlenített friss tojásokat is – a magas fokú élelmiszer-biztonság miatt a dobozos tojáslevek, tojásfehérjék és -sárgáják rendkívül népszerűek partnereink körében. //

 

Mini péksütemények és klasszikus finomságok

Matskási Zoltán
marketing- és
üzletfejlesztési igazgató
Pek-Snack

A reggeli étkezéshez a friss pékáruk elengedhetetlenek. Nem véletlen, hogy a péksütemények évtizedek óta a reggeli asztalok meghatározó elemei, mind otthon mind egy szállodai büféreggelinél.

Péksüteményeink praktikus, kis finomságok nemcsak könnyen fogyaszthatók, de kiválóan illeszkednek a rohanó hétköznapokhoz is – magunkkal vihetők, útközben is élvezhetők. A klasszikus kedvencek, mint a kakaós csiga és a túrós táska, továbbra is verhetetlenek – megunhatatlan ízvilágukkal nyújtanak tökéletes reggeli élményt.

A tapasztalatok szerint a pékárukat gyakran kombinálják tejtermékekkel vagy kávéval, ami harmonikus reggelit eredményez. Ez a szokás tovább erősíti a péksütemények helyét a reggeli étkezések során.

A szállodák reggelikínálatában is előtérbe kerültek a mini péksütemények, amelyek egyszerre praktikusak és elegánsak; könnyen adagolhatók, kombinálhatók más ételekkel. Legyen szó otthoni reggeliről, munkahelyi gyors falatokról vagy szállodai büféasztalról, a pékáruink továbbra is a reggelizés megkerülhetetlen részei – a frissesség, a praktikusság és az ízek harmóniájának jegyében. //

Innováció és változatosság

Bukovenszki Beáta
belkereskedelmi
osztályvezető
Gallicoop

Az elmúlt két évben a reggelitermék-kínálat jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet a fogyasztói igények és az egészségtudatos trendek formáltak. A minőségi alapanyagok iránti kereslet és az egészségesebb életmód népszerűsége előtérbe helyezte a pulykahús alapú termékeket, amelyek könnyűek, fehérjében gazdagok és alacsonyabb zsírtartalommal rendelkeznek.

A Gallio termékcsalád kínálata tökéletesen illeszkedik ezekhez az elvárásokhoz. A magas hústartalmú Gallio virsli például kiváló választás a nap energikus kezdéséhez, mivel egyszerre kínál ízletes élményt és egészséges tápanyagtartalmat. A Gallio szalámik és sonkák változatosságot hoznak a reggeliasztalra, míg a Gallio párizsi és pulykamájas a klasszikus ízek kedvelőinek nyújt minőségi alternatívát.

Reggelitermékeink sikerét erősíti, hogy a vendéglátóipar is egyre inkább előnyben részesíti a minőségi pulykahústermékeket. A trendek azt mutatják, hogy a reggelitermékek piacán a pulykahúsalapú, egészséges és változatos termékek iránti kereslet továbbra is növekedni fog, melyek terén a Gallio termékcsalád kiemelkedő szerepet tölt be. //

 

 

Poralapú reggelik

Horváth Adrienn
marketingvezető
TUTTI

A TUTTI Kft. a fagyipor mellett a hazai kakaó- és kávéitalpor-gyártás meghatározó szereplője. Bár a reggeli italok, főként a kávé fogyasztási kultúrája folyamatosan változik, a poralapú élelmiszereket gyors és egyszerű elkészítésük, valamint ízélményük miatt továbbra is stabil kereslet övezi.

Ennek jegyében hamarosan új ízek érkeznek a TUTTI jegeskávécsaládba (intense és pörkölt pisztácia), illetve egy teljesen új termékkört vezetünk be az édesszájúak örömére, amely a reggelit is teljessé teheti.

A TUTTI gofri-, császármorzsa- és muffin&brownie-alapporok könnyen elkészíthetővé teszik a klasszikus és modern kedvenceket.

Az italautomaták piaca (átalakulása ellenére) továbbra is kiemelt szerepet tölt be kínálatunkban, ahol a kávé, forró csoki, krémcsoki és tea legkülönfélébb receptúráival biztosítjuk a fogyasztók változatos reggeli italigényeinek kielégítését.

Célunk, hogy termékeink egyszerre legyenek praktikusak, élvezetesek, és megfeleljenek a modern fogyasztói elvárásoknak. //

 

100% gyümölcs és gabona, kis tasakban

Novák Anett
senior brand
manager
Maspex Olympos

A gabonával dúsított Kubu Tízórai és Topjoy Snack termékeink tökéletes választást kínálnak gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt a reggeli órákban.

A termékek kizárólag természetes gyümölcspürékből készülnek, amit tápláló gabonákkal gazdagítottunk. A 100 g-os kiszerelések ideálisak az éhség csillapítására, kiváló választás lehet reggelire és bármikor a főétkezések között is. Praktikus kiszerelésüknek köszönhetően kényelmesen, bárhova magunkkal tudjuk vinni.

Mindegyik termékünk aroma, hozzáadott cukor, tartósítószer és színezék nélkül készül, kizárólag a gyümölcsökben természetesen módon előforduló cukrokat tartalmazzák.

A Topjoy Snackek mangó-zab, illetve trópusi gyümölcsök-rizs változatban kaphatóak. A Kubu Tízóraiba a gyümölcsök mellé gabonákat tettünk, amelyek remek rostforrások is. A málna grízzel alkot szuper párost, az alma pedig a rizzsel. //

 

 

Minőséget mindenkinek

Ozoróczy Viktória
shop üzletágvezető
Shell Hungary

A reggeli a nap fontos étkezése, ezért a Shell Cafék reggeli kínálatát úgy alakítottuk ki, hogy töltőállomásokra betérők tartalmas, energiát adó és akár az autóban is elfogyasztható ételek közül választhassanak. A Shellnél megszokott színvonalas kiszolgálást munkatársaink baristaképzése és a legnépszerűbb frissítőnk, a 100% Arabica kávéból professzionális karos gépekkel készült ízletes kávészortimentünk is garantálja.

A magas minőségű ételek sorát gyarapítják a helyben készülő húsos szendvicseink, de a vegetáriánus utazóknak sem kell éhesen továbbmenniük, nekik készítjük a padlizsánkrémes vegán croissant és pestós pannini szendvicseinket.

A nagyobb energiabevitelű ét­ke­zést választók köré­ben már reg­gel is népszerű a hot dog. Az alap sertéshúsos virsli sajtos ízben is elérhető, és már csirkehússal készült, magyaros ízesítésű hot dogot is kínálunk. Közkedveltek a grillkolbásszal készült, valamint az XXL méretű hot dogok, különösen ebédidőben. Hűséges vásárlóink számára folyamatos ajánlatokkal készülünk, akcióinkat a Shell app-ban hirdetjük meg. //

Kapcsolódó cikkeink