Minden idők legjobb szezonját produkálja a horvát idegenforgalom
Horvátországban az idén 30 millió eurónak megfelelő összeget fordítanak az idegenforgalom népszerűsítésére – közölte hétfőn az ország idegenforgalmi minisztere. Damir Bajs szerint a program legfontosabb eleme a magán és az állami idegenforgalmi vállalkozások közös marketingje.
Az idei első nyolc hónap volt minden idők legjobb szezonja a horvát idegenforgalomban, ami jórészt a tavasszal elfogadott új stratégiának köszönhető: a következő négy évben a horvát kormány a magas színvonalú szálláshelyek, a falusi turizmus és a kisebb családi szállók megismertetésével, továbbá a tavalyit meghaladó marketingkiadással igyekszik a jövőben népszerűsíteni az ország turisztikai lehetőségeit.
A horvát idegenforgalom népszerűsítésére ebben az évben a tavalyinál mintegy 2 millió euróval többet, összesen 30 millió eurót költenek főként külföldön, újabb piacok meghódítása érdekében.
A vendéglátás és a szállodaipar közvetlenül 62 ezer embert foglalkoztat Horvátországban, közülük az alkalmazottak 34,2 százaléka dolgozik szállodákban – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >