Minden idők legjobb szezonját produkálja a horvát idegenforgalom
Horvátországban az idén 30 millió eurónak megfelelő összeget fordítanak az idegenforgalom népszerűsítésére – közölte hétfőn az ország idegenforgalmi minisztere. Damir Bajs szerint a program legfontosabb eleme a magán és az állami idegenforgalmi vállalkozások közös marketingje.
Az idei első nyolc hónap volt minden idők legjobb szezonja a horvát idegenforgalomban, ami jórészt a tavasszal elfogadott új stratégiának köszönhető: a következő négy évben a horvát kormány a magas színvonalú szálláshelyek, a falusi turizmus és a kisebb családi szállók megismertetésével, továbbá a tavalyit meghaladó marketingkiadással igyekszik a jövőben népszerűsíteni az ország turisztikai lehetőségeit.
A horvát idegenforgalom népszerűsítésére ebben az évben a tavalyinál mintegy 2 millió euróval többet, összesen 30 millió eurót költenek főként külföldön, újabb piacok meghódítása érdekében.
A vendéglátás és a szállodaipar közvetlenül 62 ezer embert foglalkoztat Horvátországban, közülük az alkalmazottak 34,2 százaléka dolgozik szállodákban – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >