Minden idők legjobb szezonját produkálja a horvát idegenforgalom
Horvátországban az idén 30 millió eurónak megfelelő összeget fordítanak az idegenforgalom népszerűsítésére – közölte hétfőn az ország idegenforgalmi minisztere. Damir Bajs szerint a program legfontosabb eleme a magán és az állami idegenforgalmi vállalkozások közös marketingje.

Az idei első nyolc hónap volt minden idők legjobb szezonja a horvát idegenforgalomban, ami jórészt a tavasszal elfogadott új stratégiának köszönhető: a következő négy évben a horvát kormány a magas színvonalú szálláshelyek, a falusi turizmus és a kisebb családi szállók megismertetésével, továbbá a tavalyit meghaladó marketingkiadással igyekszik a jövőben népszerűsíteni az ország turisztikai lehetőségeit.
A horvát idegenforgalom népszerűsítésére ebben az évben a tavalyinál mintegy 2 millió euróval többet, összesen 30 millió eurót költenek főként külföldön, újabb piacok meghódítása érdekében.
A vendéglátás és a szállodaipar közvetlenül 62 ezer embert foglalkoztat Horvátországban, közülük az alkalmazottak 34,2 százaléka dolgozik szállodákban – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Hotel Petit Bois Füred szálloda fejlesztője nyerte az idei ingatlanfejlesztési nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
