Minden harmadik kosárba Mizse kerül
Ma már minden harmadik vásárló a Lajosmizsén palackozott Mizse ásványvizet választja, kiváló minősége és optimális ásványianyag tartalma miatt. Az egyre növekvő igényeket a gyártó csak úgy tudja kielégíteni, ha az éves kapacitását jelentősen megnöveli. Ezért gyártókapacitásukat bővítik egy új gépsorral, amiből mindössze két darab létezik (az is Olaszországban). Így 2018 év elejétől a világ egyik legmodernebb, 100 millió palack/év kapacitású gépsort helyeznek üzembe, amely lehetővé teszi azt is, hogy a Mizse ásványvíz új, formatervezett palackba kerüljön. A cég raktárkapacitását is bővíti egy 4 000 m2-es raktárépülettel, amelyet már az idei szezon előtt átadnak.
Bőven lesz pufferkészlet is
Az elmúlt években történt – elsősorban tulajdonosi – átrendeződés különböző módon befolyásolta a hazai ásványvíz piacot: több márka jelentős csökkenést könyvelt el, mások (elenyésző számban) tovább erősödtek. A terület egyik meghatározó szereplője, a Magyarvíz Kft. tartja dobogós helyezését: a Mizse eladásai tavaly több mint 10%-kal nőttek az előző évhez képest, és ez a dinamika már az idei első negyedévben is megmutatkozott.
A lajosmizsei telephelyen jelenleg 215 millió palack ásványvizet állítanak elő. Ennek nagy részét a Mizse és a Primavera márkák, kisebb hányadát pedig a Zafír ásványvíz adja. A megnövekedett vásárlói igények kielégítése érdekében, egy új beruházás keretében, elindult a negyedik gyártósor integrálása. A 2018 januárjában startoló egyedi tervezésű, homogén (kizárólag szénsavmentes) hightech gépsorral az összkapacitás meghaladja majd az évi 300 millió palackot.
„Piacunk sajátosságaként előfordulhat, hogy nyáron a vásárlói igény meghaladja a gyártók napi kapacitását. A főszezonban a Magyarvíz Kft. ez idáig biztos szállító volt, és hogy ez továbbra is így legyen, ráerősítünk az új, világszínvonalú gyártósorral” – mondta Balog Zoltán kereskedelmi igazgató. Majd hozzátette: májustól már a 16 500 raklapos teljes raktárkapacitással készülnek.
Animáció a címkén – poliptáncoltatással
A Mizsére ma már a fogyasztók is úgy tekintenek, mint a család vizére. Tavaly a vásárlók kabalaállatot is választottak, így lett a márka „arca” a polip. A társaság az idén egy olyan újszerű, az élelmiszerek között eddig unikálisnak számító megoldást választott, amiben egy mobil app és a kiterjesztett valóság kap főszerepet. 2017 áprilisában a polip meglepő fordulattal rukkol elő: a magyar fejlesztésű, ingyenesen letölthető, LARA* applikációval életre is kel. Tablettel, okostelefonnal bárki lecsalhatja a címkéről, citylight plakátról a mozgatható polipot, és közös fotót készíthet vele, háttérben a valós környezettel. A tesztelést követően Balog Zoltán elmondta: „Ez a technológiai újdonság vizuális élményt nyújt és játékra ösztönözi a család bármely tagját. Egy képen találkozik a virtuális valósággal minden, ami körülöttünk vagy a szemünk előtt van. Ez biztosan kiváltja majd mindenkiből a ’wow’ (Azt a mindenit!) érzést, egyben erősíti a márkához való kötődést.”
Kapcsolódó cikkeink
Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: újabb 5 milliárd forint támogatás feldolgozó üzemek fejlesztésére
Az Agrárminisztérium elkötelezett a hazai, minőségi élelmiszert előállító vállalkozások segítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >