Minden harmadik kosárba Mizse kerül
Ma már minden harmadik vásárló a Lajosmizsén palackozott Mizse ásványvizet választja, kiváló minősége és optimális ásványianyag tartalma miatt. Az egyre növekvő igényeket a gyártó csak úgy tudja kielégíteni, ha az éves kapacitását jelentősen megnöveli. Ezért gyártókapacitásukat bővítik egy új gépsorral, amiből mindössze két darab létezik (az is Olaszországban). Így 2018 év elejétől a világ egyik legmodernebb, 100 millió palack/év kapacitású gépsort helyeznek üzembe, amely lehetővé teszi azt is, hogy a Mizse ásványvíz új, formatervezett palackba kerüljön. A cég raktárkapacitását is bővíti egy 4 000 m2-es raktárépülettel, amelyet már az idei szezon előtt átadnak.
Bőven lesz pufferkészlet is
Az elmúlt években történt – elsősorban tulajdonosi – átrendeződés különböző módon befolyásolta a hazai ásványvíz piacot: több márka jelentős csökkenést könyvelt el, mások (elenyésző számban) tovább erősödtek. A terület egyik meghatározó szereplője, a Magyarvíz Kft. tartja dobogós helyezését: a Mizse eladásai tavaly több mint 10%-kal nőttek az előző évhez képest, és ez a dinamika már az idei első negyedévben is megmutatkozott.
A lajosmizsei telephelyen jelenleg 215 millió palack ásványvizet állítanak elő. Ennek nagy részét a Mizse és a Primavera márkák, kisebb hányadát pedig a Zafír ásványvíz adja. A megnövekedett vásárlói igények kielégítése érdekében, egy új beruházás keretében, elindult a negyedik gyártósor integrálása. A 2018 januárjában startoló egyedi tervezésű, homogén (kizárólag szénsavmentes) hightech gépsorral az összkapacitás meghaladja majd az évi 300 millió palackot.
„Piacunk sajátosságaként előfordulhat, hogy nyáron a vásárlói igény meghaladja a gyártók napi kapacitását. A főszezonban a Magyarvíz Kft. ez idáig biztos szállító volt, és hogy ez továbbra is így legyen, ráerősítünk az új, világszínvonalú gyártósorral” – mondta Balog Zoltán kereskedelmi igazgató. Majd hozzátette: májustól már a 16 500 raklapos teljes raktárkapacitással készülnek.
Animáció a címkén – poliptáncoltatással
A Mizsére ma már a fogyasztók is úgy tekintenek, mint a család vizére. Tavaly a vásárlók kabalaállatot is választottak, így lett a márka „arca” a polip. A társaság az idén egy olyan újszerű, az élelmiszerek között eddig unikálisnak számító megoldást választott, amiben egy mobil app és a kiterjesztett valóság kap főszerepet. 2017 áprilisában a polip meglepő fordulattal rukkol elő: a magyar fejlesztésű, ingyenesen letölthető, LARA* applikációval életre is kel. Tablettel, okostelefonnal bárki lecsalhatja a címkéről, citylight plakátról a mozgatható polipot, és közös fotót készíthet vele, háttérben a valós környezettel. A tesztelést követően Balog Zoltán elmondta: „Ez a technológiai újdonság vizuális élményt nyújt és játékra ösztönözi a család bármely tagját. Egy képen találkozik a virtuális valósággal minden, ami körülöttünk vagy a szemünk előtt van. Ez biztosan kiváltja majd mindenkiből a ’wow’ (Azt a mindenit!) érzést, egyben erősíti a márkához való kötődést.”
Kapcsolódó cikkeink
A jelenlegi kapacitás többszörösét tudja majd a Posta új logisztikai központja
A Magyar Posta újabb mérföldkőhöz érkezett: az ügyfelei hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Elérte az 1 milliárd fontot a brit kényelmi kereskedelmi beruházások összege idén
Rekordot döntöttek az elmúlt évben az Egyesült Királyság helyi boltjaiba…
Tovább olvasom >Több mint 50 millió eurót ruházott be a DS Smith Portugáliában
A DS Smith több mint 50 millió eurót ruházott be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >Maximális pontszámot kapott környezetvédelemből a Lucart az EcoVadistól
A harmadik egymást követő évben nyerte el a platina minősítést…
Tovább olvasom >