Minden eszközzel az elhízás ellen!

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2012. 03. 26. 11:11

Skócia kormánya minden bizonnyal betiltja a nagy só-, cukor és zsírtartalmú termékek reklámjainak sugárzását este 9 óra előtt. Mint ismeretes, Nagy-Britanniában igencsak komolyan veszik az egészségvédelem zászlaja alatt folytatott küzdelmet, Írország például az elsők között vezettette be Európában a teljes vendéglátóhelyi dohányzástiltást, az angoloknál pedig az iskolák közelében – azok sótartalma miatt – nem engedélyezik a sajtok reklámját sem.

A tiltás érinti a burgereket, sült krumplikat és csirke falatokat népszerűsítő hirdetéseket is, bár tegyük hozzá, a gyorséttermek reklámozása a gyermekműsorok közötti szünetekben már eddig sem volt megengedett. Az egészséglobbi elégedett, az egyébként 200 millió angol fontot (több mint 72 milliárd forint) hirdetések sugárzására költő McDonald’s, KFC és a nagy csokoládégyártók viszont kevésbé!

Kapcsolódó cikkeink