Minden eszközzel az elhízás ellen!
Skócia kormánya minden bizonnyal betiltja a nagy só-, cukor és zsírtartalmú termékek reklámjainak sugárzását este 9 óra előtt. Mint ismeretes, Nagy-Britanniában igencsak komolyan veszik az egészségvédelem zászlaja alatt folytatott küzdelmet, Írország például az elsők között vezettette be Európában a teljes vendéglátóhelyi dohányzástiltást, az angoloknál pedig az iskolák közelében – azok sótartalma miatt – nem engedélyezik a sajtok reklámját sem.
A tiltás érinti a burgereket, sült krumplikat és csirke falatokat népszerűsítő hirdetéseket is, bár tegyük hozzá, a gyorséttermek reklámozása a gyermekműsorok közötti szünetekben már eddig sem volt megengedett. Az egészséglobbi elégedett, az egyébként 200 millió angol fontot (több mint 72 milliárd forint) hirdetések sugárzására költő McDonald’s, KFC és a nagy csokoládégyártók viszont kevésbé!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >