Minden eszközzel az elhízás ellen!
Skócia kormánya minden bizonnyal betiltja a nagy só-, cukor és zsírtartalmú termékek reklámjainak sugárzását este 9 óra előtt. Mint ismeretes, Nagy-Britanniában igencsak komolyan veszik az egészségvédelem zászlaja alatt folytatott küzdelmet, Írország például az elsők között vezettette be Európában a teljes vendéglátóhelyi dohányzástiltást, az angoloknál pedig az iskolák közelében – azok sótartalma miatt – nem engedélyezik a sajtok reklámját sem.
A tiltás érinti a burgereket, sült krumplikat és csirke falatokat népszerűsítő hirdetéseket is, bár tegyük hozzá, a gyorséttermek reklámozása a gyermekműsorok közötti szünetekben már eddig sem volt megengedett. Az egészséglobbi elégedett, az egyébként 200 millió angol fontot (több mint 72 milliárd forint) hirdetések sugárzására költő McDonald’s, KFC és a nagy csokoládégyártók viszont kevésbé!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >