Minden eddiginél többet költöttek online reklámra az amerikai cégek
Csaknem negyedével, 23 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers napokban közzétett adataiból.
Ez abszolút rekord, soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek.
„Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média a hirdetők körében is népszerűvé vált. Nem véletlenül: a világháló vált a leghatékonyabb eszközzé az ügyfelek megtartása és újak szerzése terén – idézi Randall Rothernberget, az IAB elnök-vezérigazgatóját a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >