Minden eddiginél többet költöttek online reklámra az amerikai cégek

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 06. 02. 12:10

Csaknem negyedével, 23 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers napokban közzétett adataiból.

Ez abszolút rekord, soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek.

„Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média a hirdetők körében is népszerűvé vált. Nem véletlenül: a világháló vált a leghatékonyabb eszközzé az ügyfelek megtartása és újak szerzése terén – idézi Randall Rothernberget, az IAB elnök-vezérigazgatóját a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink