Minden eddiginél többet költöttek online reklámra az amerikai cégek
Csaknem negyedével, 23 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers napokban közzétett adataiból.
Ez abszolút rekord, soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek.
„Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média a hirdetők körében is népszerűvé vált. Nem véletlenül: a világháló vált a leghatékonyabb eszközzé az ügyfelek megtartása és újak szerzése terén – idézi Randall Rothernberget, az IAB elnök-vezérigazgatóját a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >