Minden eddiginél többet költöttek online reklámra az amerikai cégek
Csaknem negyedével, 23 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers napokban közzétett adataiból.
Ez abszolút rekord, soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek.
„Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média a hirdetők körében is népszerűvé vált. Nem véletlenül: a világháló vált a leghatékonyabb eszközzé az ügyfelek megtartása és újak szerzése terén – idézi Randall Rothernberget, az IAB elnök-vezérigazgatóját a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >