Minden eddiginél többet költöttek online reklámra az amerikai cégek
Csaknem negyedével, 23 százalékkal, 7,3 milliárd dollárra nőtt az online reklámokra fordított összeg az Egyesült Államokban az első negyedévben – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers napokban közzétett adataiból.
Ez abszolút rekord, soha nem költöttek még ennyit netes hirdetésekre a cégek.
„Az évről évre tapasztalható tartós és jelentős növekedés azt jelzi, hogy a digitális média a hirdetők körében is népszerűvé vált. Nem véletlenül: a világháló vált a leghatékonyabb eszközzé az ügyfelek megtartása és újak szerzése terén – idézi Randall Rothernberget, az IAB elnök-vezérigazgatóját a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >