Minden eddiginél nagyobb AMC megjelenés az amszterdami PLMA kiállításon
Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett kiállítási megjelenések között évek óta az egyik legnépszerűbb az amszterdami World of PrivateLabel (PLMA), azaz a Kereskedelmi Márkák Kiállítása. A közkedvelt eseményen – amelyre idén 2023. május 23-24-én látogathatnak ki a szakmai érdeklődők -, egy minden eddiginél nagyobb, 180 négyzetméteres standdal, tizenkilenc kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum.

Tizenkilenc kiállítóval vesz részt az AMC az amszterdami Kereskedelmi Márkák Kiállításán
Bizonyára mindenki találkozott már a különböző kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó termékekkel. Ezeket általában külsős beszállítóktól szerzik be, majd az áruházlánc által meghatározott arculattal és márkanévvel dobják piacra. Az ún. saját márkás termékek gyártóit többek között a világ egyik legnagyobb ilyen jellegű eseményén, az amszterdami PLMA-n „fedezik fel” a beszerzők. A nemzetközi kiállítási palettán is előkelő helyet elfoglaló találkozónévente mintegy 2500 kiállító és 15 ezer szakmai látogatóépíthet kapcsolatot, vagy köthet üzletet.
Az Agrármarketing Centrum minden évben kiemelt kiállításként kezeli az eseményt, amelyet idén az is mutat, hogy a Társaság a tavalyinál negyven négyzetméterrel nagyobb közösségi standdal, mintegy 180 négyzetméteren, tizenkilenc kiállítóval jelenik meg. A PLMA népszerűségét jelzi, hogy a kiállítók nagy része rendszeresen „visszajár”. Idén öt új cég is csatlakozott a közösségi részvétel nyújtotta lehetőséghez, sőt, olyan résztvevő is van, aki néhány év kihagyás után ismét megjelenik.
A magyar standon a potenciális beszerzők válogathatnak például az extrudált termékek, száraztészták, gyümölcs aszalványok, befőttek és savanyúságok között, de olyan kuriózumokra is bukkanhatnak, mint a tej- és vízízesítő szívószál. Az idén debütáló kiállítók kínálatában fellelhető a gluténmentes zab és zabtészta, különböző szárított gombatermékek, lapkenyerek, ostyák és sajtos tallérok, valamint pezsgők, borok és vitaminitalok.
A standon bemutatkozik az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési projektje, a Hungarian Food Business Program, amelynek egyik központi eleme a Food Business Catalogue névre keresztelt online katalógus. A kiadványban már több mint 200 hazai cégmintegy 2000 termékétkínálják a potenciális beszerzők figyelmébe, az amszterdami esemény pedig kiváló alkalmat jelent a katalógus nemzetközi megismertetésére, új importőrök felkutatására.
Kapcsolódó cikkeink
A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >