Minden 4. vásárló használja a Lidl Plus applikációt
A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően ezidáig több mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók az elmúlt egy év alatt.

Lidl Plus
A hazai kiskereskedelmi szektor egyik legmeghatározóbb vállalataként a Lidl célja, hogy a fogyasztói igényeket szem előtt tartva mindig a legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlóinak. A Lidl Plus egy évvel ezelőtti bevezetésével ezt egy következő szintre emelte, hiszen az áruházlánc saját fejlesztésű applikációja megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is.
„Büszkék vagyunk arra, hogy ez az egyedülálló digitális hűségprogramunk nagy sikert aratott a vásárlók körében. Ezidáig több, mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók és csak a Kupon Plus szolgáltatásnak köszönhetően 1 millió grátisz termékkel gazdagodtak. Emellett az alkalmazás tavaly év végén „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában is, ami jól jelzi, hogy valóban egy innovatív, felhasználóbarát szolgáltatást nyújtunk vásárlóink számára.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az applikáció a területi megosztást nézve vidéken és a fővárosban egyaránt nagy népszerűségnek örvend. A vásárlói trendek alapján pedig a legkedveltebb akcióknak egyértelműen a számla végi egy összegű kedvezmények számítanak.
A Lidl folyamatosan fejleszti az alkalmazást, ennek köszönhetően több új funkcióval is bővült az elmúlt időszakban. Az akciós újságban szereplő kedvezményeken túl a felhasználók hetente átlagosan 10-12 extra kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket. Februártól elindult a Kupon Plus is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számla végi kedvezményt biztosít. Emellett időről-időre pontgyűjtő nyereményjátékra is lehetőség van, amellyel ezidáig akár 200.000 Ft-ot is nyerhetett egy-egy vásárló. Érdemes figyelni arra is, hogy a kedvenc áruház helyesen legyen megadva, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak, amelyről csak azok a felhasználók értesülnek, akik az érintett áruházat jelölték meg kedvencnek.
A kuponokon és kedvezményeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. Utóbbi nagy előnye, hogy nem kell őrizgetni a papír alapú blokkokat, ugyanis az visszáruzásra is elfogadják, sőt arra is van lehetőség, hogy kedvencként megjelöljük azokat a digitális nyugtákat, ami később fontos lehet, mert például nagy értékű terméket tartalmaz. Továbbá a terméknév beírásával kereshetünk is a nyugták között.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >