Minden 4. vásárló használja a Lidl Plus applikációt
A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt, tette közzé a cég. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően ezidáig több mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók az elmúlt egy év alatt.
Az applikáció a területi megosztást nézve vidéken és a fővárosban egyaránt nagy népszerűségnek örvend. A vásárlói trendek alapján pedig a legkedveltebb akcióknak egyértelműen a számla végi egyösszegű kedvezmények számítanak.
A Lidl folyamatosan fejleszti az alkalmazást, ennek köszönhetően több új funkcióval is bővült az elmúlt időszakban. Az akciós újságban szereplő kedvezményeken túl a felhasználók hetente átlagosan 10-12 extra kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket. Februártól elindult a Kupon Plus is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számla végi kedvezményt biztosít. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >Lidl: fapados diszkontból PIACVEZETŐ ÁRUHÁZLÁNC
A Lidl Magyarország idén ünnepli 20. születésnapját hazánkban. Az áruházlánc…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >