Mind a 3200 német Lidlben elérhető a Lidl Plus applikáció
A Lidl valamennyi németországi üzletében elérhetővé teszi a vásárlók számára a Lidl Plus alkalmazást. A döntést egy sikeres kísérleti projekt előzte meg, amelyben a vásárlók azonnali nyereményekhez, digitális receptekhez és más egyéb funkciókhoz fértek hozzá. A Lidl Plus app a kiskereskedelemben leginkább ajánlott alkalmazás Németországban.
Az ingyenes alkalmazásban csupán 90 másodperc alatt lehet regisztrálni, és az használható többek között Spanyolországban, Belgiumban, Hollandiában, Dániában, Ausztriában, Lengyelországban.
Az újonnan regisztráltak 5 eurós kupont kapnak, amely bármely ezt követő, legalább 30 euró értékű vásárlásnál beváltható.
Az app egyben digitális hűségkártyaként is funkcionál, amelyen kedvezményt érő pontok gyűjthetők, és digitális kuponok beváltására is szolgál. Mi több, a Lidl Plus vásárlóknak további előnyöket, így a partnercégeknél kedvezményes tankolást, étkezési és szórakozási lehetőségeket is biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >