Mind a 3200 német Lidlben elérhető a Lidl Plus applikáció
A Lidl valamennyi németországi üzletében elérhetővé teszi a vásárlók számára a Lidl Plus alkalmazást. A döntést egy sikeres kísérleti projekt előzte meg, amelyben a vásárlók azonnali nyereményekhez, digitális receptekhez és más egyéb funkciókhoz fértek hozzá. A Lidl Plus app a kiskereskedelemben leginkább ajánlott alkalmazás Németországban.
Az ingyenes alkalmazásban csupán 90 másodperc alatt lehet regisztrálni, és az használható többek között Spanyolországban, Belgiumban, Hollandiában, Dániában, Ausztriában, Lengyelországban.
Az újonnan regisztráltak 5 eurós kupont kapnak, amely bármely ezt követő, legalább 30 euró értékű vásárlásnál beváltható.
Az app egyben digitális hűségkártyaként is funkcionál, amelyen kedvezményt érő pontok gyűjthetők, és digitális kuponok beváltására is szolgál. Mi több, a Lidl Plus vásárlóknak további előnyöket, így a partnercégeknél kedvezményes tankolást, étkezési és szórakozási lehetőségeket is biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >