Mind a 3200 német Lidlben elérhető a Lidl Plus applikáció
A Lidl valamennyi németországi üzletében elérhetővé teszi a vásárlók számára a Lidl Plus alkalmazást. A döntést egy sikeres kísérleti projekt előzte meg, amelyben a vásárlók azonnali nyereményekhez, digitális receptekhez és más egyéb funkciókhoz fértek hozzá. A Lidl Plus app a kiskereskedelemben leginkább ajánlott alkalmazás Németországban.
Az ingyenes alkalmazásban csupán 90 másodperc alatt lehet regisztrálni, és az használható többek között Spanyolországban, Belgiumban, Hollandiában, Dániában, Ausztriában, Lengyelországban.
Az újonnan regisztráltak 5 eurós kupont kapnak, amely bármely ezt követő, legalább 30 euró értékű vásárlásnál beváltható.
Az app egyben digitális hűségkártyaként is funkcionál, amelyen kedvezményt érő pontok gyűjthetők, és digitális kuponok beváltására is szolgál. Mi több, a Lidl Plus vásárlóknak további előnyöket, így a partnercégeknél kedvezményes tankolást, étkezési és szórakozási lehetőségeket is biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >