Milyen kihívásoknak kell megfelelniük a modern töltőállomásoknak?
Más hely, más vásárlók, más szokások – ezeknek a figyelembevételével szeretnének megfelelni a vásárlóknak a mai modern töltőállomások. A Shell, felismerve a különböző vásárlói igényeket, 2020-ig megújítja a magyar töltőállomások nagy részét, mindeközben ötvözik a legújabb trendeket a régre nyúló kiskereskedelmi tapasztalataikkal. A deli by Shell márka bevezetése is a vállalat stratégiájának a része, a vásárlók a megújult étel- és italkínálat széles választékával találkozhatnak útközben.
A töltőállomások kínálatában megfigyelhető tendencia, hogy már nemcsak minőségi üzemanyagot, de minőségi étel- és italkínálatot és szolgáltatásokat is szeretnének nyújtani. A fogyasztói trendek is ezt támasztják alá: az útközben megszerzett élmények és az utazás minősége egyre fontosabbá vált. Már nemcsak az a lényeg, hogy minél gyorsabb és biztonságosabb legyen az út, de az is, hogy közben jól érezzük magunkat.
– Az elmúlt években az üzemanyag mellett a shop üzletágunk fejlesztése is kiemelt fontosságúvá vált. Terveink szerint, és a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját követve, hét éven belül a profit felét hazánkban is a nem üzemanyag típusú eladások adják majd. Magyarországon 2020-ig szeretnénk megújítani töltőállomásainkat, hogy azok megfeleljenek a modern kiskereskedelemről alkotott elképzeléseinknek. A deli by Shell bevezetésével, amelynek Fördős Zé álmodta meg az ételkínálatát; illetve a töltőállomások megújításával, itthon is jelentős lépéseket teszünk a globális céljaink megvalósításáért – mondta Bujdosó Andrea, a Shell Hungary igazgatósági elnöke.
Az új formátumú shopok forgalomnövekedése már az átalakítás utáni hónapokban meglátszik: ezeknek akár 10%-kal gyorsabban nőhet a profitjuk, mint a hálózat többi töltőállomásának. A termékkínálat bővítésével és a kategóriamenedzserek számának növelésével a Shellnél a szolgáltatások, a shoptermékek, illetve az étel- és italkínálat még nagyobb fókuszt kap. A választék töltőállomásonként eltérő lehet: azok elhelyezkedését és a vásárlói szokásokat is figyelembe veszik a kínálat kialakításánál. (x)
Kapcsolódó cikkeink
75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf, a Semsei Gastronomy cégcsoport alapító-tulajdonosa Év Menedzsere a Társadalomért Különdíjat kapott
A Menedzserszövetség 30. ünnepi gáláján adták át csütörtökön az Év…
Tovább olvasom >Harmadik kamionos gyorskútja megnyitására készül a Shell Vépen
A Shell folyamatosan bővíti magyarországi töltőállomás-hálózatát, melynek keretében újabb személyzet…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >