Milyen kihívásoknak kell megfelelniük a modern töltőállomásoknak?
Más hely, más vásárlók, más szokások – ezeknek a figyelembevételével szeretnének megfelelni a vásárlóknak a mai modern töltőállomások. A Shell, felismerve a különböző vásárlói igényeket, 2020-ig megújítja a magyar töltőállomások nagy részét, mindeközben ötvözik a legújabb trendeket a régre nyúló kiskereskedelmi tapasztalataikkal. A deli by Shell márka bevezetése is a vállalat stratégiájának a része, a vásárlók a megújult étel- és italkínálat széles választékával találkozhatnak útközben.
A töltőállomások kínálatában megfigyelhető tendencia, hogy már nemcsak minőségi üzemanyagot, de minőségi étel- és italkínálatot és szolgáltatásokat is szeretnének nyújtani. A fogyasztói trendek is ezt támasztják alá: az útközben megszerzett élmények és az utazás minősége egyre fontosabbá vált. Már nemcsak az a lényeg, hogy minél gyorsabb és biztonságosabb legyen az út, de az is, hogy közben jól érezzük magunkat.
– Az elmúlt években az üzemanyag mellett a shop üzletágunk fejlesztése is kiemelt fontosságúvá vált. Terveink szerint, és a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját követve, hét éven belül a profit felét hazánkban is a nem üzemanyag típusú eladások adják majd. Magyarországon 2020-ig szeretnénk megújítani töltőállomásainkat, hogy azok megfeleljenek a modern kiskereskedelemről alkotott elképzeléseinknek. A deli by Shell bevezetésével, amelynek Fördős Zé álmodta meg az ételkínálatát; illetve a töltőállomások megújításával, itthon is jelentős lépéseket teszünk a globális céljaink megvalósításáért – mondta Bujdosó Andrea, a Shell Hungary igazgatósági elnöke.
Az új formátumú shopok forgalomnövekedése már az átalakítás utáni hónapokban meglátszik: ezeknek akár 10%-kal gyorsabban nőhet a profitjuk, mint a hálózat többi töltőállomásának. A termékkínálat bővítésével és a kategóriamenedzserek számának növelésével a Shellnél a szolgáltatások, a shoptermékek, illetve az étel- és italkínálat még nagyobb fókuszt kap. A választék töltőállomásonként eltérő lehet: azok elhelyezkedését és a vásárlói szokásokat is figyelembe veszik a kínálat kialakításánál. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >