Milyen kihívásoknak kell megfelelniük a modern töltőállomásoknak?
Más hely, más vásárlók, más szokások – ezeknek a figyelembevételével szeretnének megfelelni a vásárlóknak a mai modern töltőállomások. A Shell, felismerve a különböző vásárlói igényeket, 2020-ig megújítja a magyar töltőállomások nagy részét, mindeközben ötvözik a legújabb trendeket a régre nyúló kiskereskedelmi tapasztalataikkal. A deli by Shell márka bevezetése is a vállalat stratégiájának a része, a vásárlók a megújult étel- és italkínálat széles választékával találkozhatnak útközben.
A töltőállomások kínálatában megfigyelhető tendencia, hogy már nemcsak minőségi üzemanyagot, de minőségi étel- és italkínálatot és szolgáltatásokat is szeretnének nyújtani. A fogyasztói trendek is ezt támasztják alá: az útközben megszerzett élmények és az utazás minősége egyre fontosabbá vált. Már nemcsak az a lényeg, hogy minél gyorsabb és biztonságosabb legyen az út, de az is, hogy közben jól érezzük magunkat.
– Az elmúlt években az üzemanyag mellett a shop üzletágunk fejlesztése is kiemelt fontosságúvá vált. Terveink szerint, és a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját követve, hét éven belül a profit felét hazánkban is a nem üzemanyag típusú eladások adják majd. Magyarországon 2020-ig szeretnénk megújítani töltőállomásainkat, hogy azok megfeleljenek a modern kiskereskedelemről alkotott elképzeléseinknek. A deli by Shell bevezetésével, amelynek Fördős Zé álmodta meg az ételkínálatát; illetve a töltőállomások megújításával, itthon is jelentős lépéseket teszünk a globális céljaink megvalósításáért – mondta Bujdosó Andrea, a Shell Hungary igazgatósági elnöke.
Az új formátumú shopok forgalomnövekedése már az átalakítás utáni hónapokban meglátszik: ezeknek akár 10%-kal gyorsabban nőhet a profitjuk, mint a hálózat többi töltőállomásának. A termékkínálat bővítésével és a kategóriamenedzserek számának növelésével a Shellnél a szolgáltatások, a shoptermékek, illetve az étel- és italkínálat még nagyobb fókuszt kap. A választék töltőállomásonként eltérő lehet: azok elhelyezkedését és a vásárlói szokásokat is figyelembe veszik a kínálat kialakításánál. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Folyamatosan bővíti saját elektromos autótöltő hálózatát a Shell a Tesco parkolóiban
Tovább növeli Shell Recharge EV-töltőhálózatát a Shell Hungary zRt. A…
Tovább olvasom >A gyors bevásárlás kényelme és megújuló szezonális ajánlatok a Shell töltőállomásokon
2024-ben országszerte már 63 helyszínen várják vásárlóikat színes élelmiszerválasztékkal, szerethető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >