Milliós adomány a fenntarthatóságért: Országos faültetési programot támogat a népszerű online szupermarket
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió Fa Alapítványnak a Kifli.hu. Az adomány értéke meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március 1-jére meghirdetett Nemzeti Faültetés Napján helyezheti majd a földbe legalább 100 intézmény.

A faültetési program szorosan illeszkedik Kifli.hu fenntarthatósági stratégiájába
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10 Millió Fa Alapítványnak, az adomány összértéke pedig meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március elsejei Nemzeti Faültetés Napján fogják elültetni az ország különböző pontjain. Az akció célja, hogy hozzájáruljon a zöld területek növeléséhez, a fenntarthatóság előmozdításához és a közösségi felelősségvállalás erősítéséhez.
„A környezettudatosság a Kifli.hu alapítása óta alapérték, hatalmas öröm, hogy ismét részt vehettünk egy nagyszerű kezdeményezésben. A természet védelme illeszkedik fő missziónkhoz is, amely a jó étkezés lehetőségének megteremtése vásárlóink számára”
– fogalmazott Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
A faültetési program szorosan illeszkedik Kifli.hu fenntarthatósági stratégiájába, az online szupermarket célja ugyanis, hogy aktívan hozzájáruljon a környezetvédelemhez és a fenntartható jövő építéséhez. A program a karbonlábnyom csökkentése mellett a természet megőrzése és a közösségi felelősségvállalás vállalati értékeit is megjeleníti.
„A Nemzeti Faültetés Napját, mint jeles ünnepet mi alkottuk meg. Hatalmas igény mutatkozik, legalább hétszáz intézmény, többek közt önkormányzat és iskola jelezte, hogy szeretnének ültetni magánkertjeikbe, de nincs mit”
– tette hozzá Hervai Franciska, az alapítvány koordinátora.
A Kifli.hu több fenntarthatósági, zöld programot is működtet. Folyamatosan támogatja az Élelmiszerbankot, hogy csökkentse az élelmiszer-pazarlást és segítse a rászorulókat. Kiszállítói autóflottájánál a vállalat törekszik a környezetbarát megoldások bevezetésére, valamint a kiszállítási útvonalak optimalizálására. A Kifli.hu vásárlóit is ösztönzi zöldebb megoldások választására, például a környezetbarát kiszállítási időpontok kedvezőbb díjazásával, illetve a PET-palackból készült öko-szatyrok lehetőségével. Az ‘Újratöltve’ kategóriából csomagolásmentes alapanyagokat, a ‘Mentsd meg az élelmiszert’ kategóriából pedig lejáratközeli, de még kifogástalan ételeket rendelhetnek a vásárlók, akár féláron. Emellett a hazai gazdaságot támogatja az online szupermarket ‘Frissen szedve’ termékkategóriája.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >