Milliós adomány a fenntarthatóságért: Országos faültetési programot támogat a népszerű online szupermarket
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió Fa Alapítványnak a Kifli.hu. Az adomány értéke meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március 1-jére meghirdetett Nemzeti Faültetés Napján helyezheti majd a földbe legalább 100 intézmény.

A faültetési program szorosan illeszkedik Kifli.hu fenntarthatósági stratégiájába
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10 Millió Fa Alapítványnak, az adomány összértéke pedig meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március elsejei Nemzeti Faültetés Napján fogják elültetni az ország különböző pontjain. Az akció célja, hogy hozzájáruljon a zöld területek növeléséhez, a fenntarthatóság előmozdításához és a közösségi felelősségvállalás erősítéséhez.
„A környezettudatosság a Kifli.hu alapítása óta alapérték, hatalmas öröm, hogy ismét részt vehettünk egy nagyszerű kezdeményezésben. A természet védelme illeszkedik fő missziónkhoz is, amely a jó étkezés lehetőségének megteremtése vásárlóink számára”
– fogalmazott Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
A faültetési program szorosan illeszkedik Kifli.hu fenntarthatósági stratégiájába, az online szupermarket célja ugyanis, hogy aktívan hozzájáruljon a környezetvédelemhez és a fenntartható jövő építéséhez. A program a karbonlábnyom csökkentése mellett a természet megőrzése és a közösségi felelősségvállalás vállalati értékeit is megjeleníti.
„A Nemzeti Faültetés Napját, mint jeles ünnepet mi alkottuk meg. Hatalmas igény mutatkozik, legalább hétszáz intézmény, többek közt önkormányzat és iskola jelezte, hogy szeretnének ültetni magánkertjeikbe, de nincs mit”
– tette hozzá Hervai Franciska, az alapítvány koordinátora.
A Kifli.hu több fenntarthatósági, zöld programot is működtet. Folyamatosan támogatja az Élelmiszerbankot, hogy csökkentse az élelmiszer-pazarlást és segítse a rászorulókat. Kiszállítói autóflottájánál a vállalat törekszik a környezetbarát megoldások bevezetésére, valamint a kiszállítási útvonalak optimalizálására. A Kifli.hu vásárlóit is ösztönzi zöldebb megoldások választására, például a környezetbarát kiszállítási időpontok kedvezőbb díjazásával, illetve a PET-palackból készült öko-szatyrok lehetőségével. Az ‘Újratöltve’ kategóriából csomagolásmentes alapanyagokat, a ‘Mentsd meg az élelmiszert’ kategóriából pedig lejáratközeli, de még kifogástalan ételeket rendelhetnek a vásárlók, akár féláron. Emellett a hazai gazdaságot támogatja az online szupermarket ‘Frissen szedve’ termékkategóriája.
Kapcsolódó cikkeink
Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >