Milliós adomány a fenntarthatóságért: Országos faültetési programot támogat a népszerű online szupermarket
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió Fa Alapítványnak a Kifli.hu. Az adomány értéke meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március 1-jére meghirdetett Nemzeti Faültetés Napján helyezheti majd a földbe legalább 100 intézmény.
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10 Millió Fa Alapítványnak, az adomány összértéke pedig meghaladja az egymillió forintot. A fákat a március elsejei Nemzeti Faültetés Napján fogják elültetni az ország különböző pontjain. Az akció célja, hogy hozzájáruljon a zöld területek növeléséhez, a fenntarthatóság előmozdításához és a közösségi felelősségvállalás erősítéséhez.
„A környezettudatosság a Kifli.hu alapítása óta alapérték, hatalmas öröm, hogy ismét részt vehettünk egy nagyszerű kezdeményezésben. A természet védelme illeszkedik fő missziónkhoz is, amely a jó étkezés lehetőségének megteremtése vásárlóink számára”
– fogalmazott Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
A faültetési program szorosan illeszkedik Kifli.hu fenntarthatósági stratégiájába, az online szupermarket célja ugyanis, hogy aktívan hozzájáruljon a környezetvédelemhez és a fenntartható jövő építéséhez. A program a karbonlábnyom csökkentése mellett a természet megőrzése és a közösségi felelősségvállalás vállalati értékeit is megjeleníti.
„A Nemzeti Faültetés Napját, mint jeles ünnepet mi alkottuk meg. Hatalmas igény mutatkozik, legalább hétszáz intézmény, többek közt önkormányzat és iskola jelezte, hogy szeretnének ültetni magánkertjeikbe, de nincs mit”
– tette hozzá Hervai Franciska, az alapítvány koordinátora.
A Kifli.hu több fenntarthatósági, zöld programot is működtet. Folyamatosan támogatja az Élelmiszerbankot, hogy csökkentse az élelmiszer-pazarlást és segítse a rászorulókat. Kiszállítói autóflottájánál a vállalat törekszik a környezetbarát megoldások bevezetésére, valamint a kiszállítási útvonalak optimalizálására. A Kifli.hu vásárlóit is ösztönzi zöldebb megoldások választására, például a környezetbarát kiszállítási időpontok kedvezőbb díjazásával, illetve a PET-palackból készült öko-szatyrok lehetőségével. Az ‘Újratöltve’ kategóriából csomagolásmentes alapanyagokat, a ‘Mentsd meg az élelmiszert’ kategóriából pedig lejáratközeli, de még kifogástalan ételeket rendelhetnek a vásárlók, akár féláron. Emellett a hazai gazdaságot támogatja az online szupermarket ‘Frissen szedve’ termékkategóriája.
Kapcsolódó cikkeink
Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjba mehet a bankkártya: felkerült a hiányzó puzzle-darab a digitális bankolás asztalára
A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >