Milli Főzőtejszín Light 15% és Milli Főző tejkrém 3%

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 03. 28. 08:00

Új fogyasztók léphetnek be a tejszínpiacra, akik egészségtudatos életmódot folytatva eddig nem vásároltak tejszínt annak magas zsírtartalma miatt. A termékek egyediségének titka: alacsony zsírtartalom a változó fogyasztói igények kielégítésére (Milli Főzőtejszín light 15%, Milli Főző tejkrém 3%), formatervezett, modern, vonzó 0,3l-es palack visszazárható kupakkal. A termék magas hőmérséklet hatására, valamint savas összetevőkkel keverve sem veszíti el az állagát. Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások: kereskedelmi sajtó, kóstoltatás, displayes kihelyezés , bolti POS-támogatás. Kapcsolatfelvétel: Friesland Hungária Zrt., 4031 Debrecen, Köntösgátsor 5–7., Kapcsolattartó: Vevőszolgálat; T.: (40) 350-350; E-mail: [email protected]

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek