Milli Főzőtejszín Light 15% és Milli Főző tejkrém 3%
Új fogyasztók léphetnek be a tejszínpiacra, akik egészségtudatos életmódot folytatva eddig nem vásároltak tejszínt annak magas zsírtartalma miatt. A termékek egyediségének titka: alacsony zsírtartalom a változó fogyasztói igények kielégítésére (Milli Főzőtejszín light 15%, Milli Főző tejkrém 3%), formatervezett, modern, vonzó 0,3l-es palack visszazárható kupakkal. A termék magas hőmérséklet hatására, valamint savas összetevőkkel keverve sem veszíti el az állagát. Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások: kereskedelmi sajtó, kóstoltatás, displayes kihelyezés , bolti POS-támogatás. Kapcsolatfelvétel: Friesland Hungária Zrt., 4031 Debrecen, Köntösgátsor 5–7., Kapcsolattartó: Vevőszolgálat; T.: (40) 350-350; E-mail: vevoszolgalat@frieslandfoods.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >