MIHAS 2021: jelentkezz a Halal-szektor legnagyobb virtuális kiállítására!

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 08. 30. 19:00

A Halal, azaz az iszlám vallás által megengedett ételek és termékek piaca egyre nagyobb üzletnek számít és mind szélesebb lefedettséggel rendelkezik. A Halal-szektor sokszínűségét a MIHAS 2021 Virtuális Kiállításon ismerheti meg a nagyközönség.

Bizonyára sokan hallottak már, ha másként nem, legalább futólag a Halal-gazdaságról. Első ránézésre a Halal nem más, mint egy sor iszlám szabály a húsfogyasztás kapcsán, ám aki jobban elmélyed a témában, az tudja, hogy a Halal-szektor ennél jóval komplikáltabb, egy sor szektort felölel és igen komoly üzletágként jelenik meg a piacon.

Tudás, kapcsolatépítés, kiállítás – ez a MIHAS 2021

A Halal-piac világa

Azok számára, akik most találkoznak először ezzel a területtel, érdemes leszögezni, hogy a Halal-szektor igen széles spektrumot ölel fel, s nem merül ki az étel-ital témakörében. Számos alkategória tartozik ide a kozmetikumoktól a gyógyszereken át a pénzügyekig és az utazásig. A MIHAS 2021 Virtuális Kiállításon, amelyre szeptember 9 és december 31 között kerül sor, 12 Halal-szektor mutatkozik be. Ezek a következők: étel-ital, oktatás, gyógyszerek, szolgáltatások és segítők-franchise, divat, iszlám pénzügyek, kozmetikumok és testápolók, média és rekreáció, muszlimbarát utazás, ecommerce, élelmiszertechnológia.

A Pew’s Kutatóközpont szerint a világon jelenleg nagyjából 1,9 milliárd muszlim él, akik a bolygó lakosságának 24%-át teszik ki. 2060-ra ez az arány várhatóan 31%-ra, 3 milliárd muszlimra nő. A Dinar Standard jelentése szerint a muszlimok 2019-ben 2,02 trillió dollárt költöttek világszerte ételre, gyógyszerre, kozmetikumokra, divatra, utazásra és médiára. Ez az összeg 2024-re becslések szerint 2,4 trillió dollárra emelkedik.

A MIHAS 2021-nek teret adó Malajzia nyolcadik éve vezeti a Globális Iszlám Gazdasági Mutatót (GIEI), amely erőteljes iszlám gazdasági ökoszisztémát jelez. Az ország úttörő szerepet játszik az iszlám gazdaság növekedésében az egyes szektorokon – étel-ital, pénzügy, utazás, gyógyszer, kozmetikumok – belül.

Továbbra is bérelhetők virtuális standok

MIHAS 2021 – a virtuális platform

A 17. alkalommal megrendezendő MIHAS-ra idén szeptember 9. és december 31. között kerül sor teljesen virtuális formában. A MIHAS 2021 három fő részből áll. Az első egy virtuális kiállítás. Már több mint 400 virtuális standot béreltek ki a résztvevő kiállítók, és a Malajziai Export Promóciós Ügynökség (MATRADE) továbbra is várja a jelentkezéseket. Egy stand kibérlése különleges ajánlatként most 300 USD-be kerül (+6% adó).

A MIHAS második része egy INSP nevű program, amely üzleti találkozókat tesz lehetővé maláj exportőrök és globális vásárlók között, beleértve a magyar vásárlókat is. Ez a lehetőség április 1-től szeptember 1-ig él, és kiváló lehetőség új beszerzési források felkutatására.

A rendezvény harmadik része a Tudás Hub, ahol különböző szekciókra, panelbeszélgetésekre van lehetőség tapasztalt szakemberekkel.

A MIHAS 2021 tökéletesen kiaknázza a digitális technológia adta lehetőségeket a virtuális kiállítást, a mesterséges intelligencia eszközeit, az asszisztált üzleti szekciókat, a virtuális hálózat-várótermet, valamint az iparspecifikus és tudásmegosztó szekciókat illetően.

Az évek során a MIHAS több mint 8000 kiállítót látott vendégül több mint 40 országból, és közel 400.000 látogatót fogadott. Több mint 54.000 egyéni üzleti meetingnek adott otthont, a MIHAS trade show-n keresztül pedig 4 milliárd USD feletti értékű eladás történt. A MIHAS-t jelenleg a világ legnagyobb Halal trade-eseményeként tartják számon.

Többet szeretne tudni? Kattintson az alábbi linkekre:

Személyes kapcsolatért hívja az alábbi kontaktokat:

Jude Bryan S Dass (Trade Commissioner)

Phone        : + 48 22 222 17 66

Email        : jude@matrade.gov.my

 

Csilla Nyerges (Marketing Officer)

Phone        : + 36 1 461 02 90

Email        : budapest.csilla@matrade.gov.my

Kapcsolódó cikkeink