MIHAS 2021: jelentkezz a Halal-szektor legnagyobb virtuális kiállítására!
A Halal, azaz az iszlám vallás által megengedett ételek és termékek piaca egyre nagyobb üzletnek számít és mind szélesebb lefedettséggel rendelkezik. A Halal-szektor sokszínűségét a MIHAS 2021 Virtuális Kiállításon ismerheti meg a nagyközönség.
Bizonyára sokan hallottak már, ha másként nem, legalább futólag a Halal-gazdaságról. Első ránézésre a Halal nem más, mint egy sor iszlám szabály a húsfogyasztás kapcsán, ám aki jobban elmélyed a témában, az tudja, hogy a Halal-szektor ennél jóval komplikáltabb, egy sor szektort felölel és igen komoly üzletágként jelenik meg a piacon.
A Halal-piac világa
Azok számára, akik most találkoznak először ezzel a területtel, érdemes leszögezni, hogy a Halal-szektor igen széles spektrumot ölel fel, s nem merül ki az étel-ital témakörében. Számos alkategória tartozik ide a kozmetikumoktól a gyógyszereken át a pénzügyekig és az utazásig. A MIHAS 2021 Virtuális Kiállításon, amelyre szeptember 9 és december 31 között kerül sor, 12 Halal-szektor mutatkozik be. Ezek a következők: étel-ital, oktatás, gyógyszerek, szolgáltatások és segítők-franchise, divat, iszlám pénzügyek, kozmetikumok és testápolók, média és rekreáció, muszlimbarát utazás, ecommerce, élelmiszertechnológia.
A Pew’s Kutatóközpont szerint a világon jelenleg nagyjából 1,9 milliárd muszlim él, akik a bolygó lakosságának 24%-át teszik ki. 2060-ra ez az arány várhatóan 31%-ra, 3 milliárd muszlimra nő. A Dinar Standard jelentése szerint a muszlimok 2019-ben 2,02 trillió dollárt költöttek világszerte ételre, gyógyszerre, kozmetikumokra, divatra, utazásra és médiára. Ez az összeg 2024-re becslések szerint 2,4 trillió dollárra emelkedik.
A MIHAS 2021-nek teret adó Malajzia nyolcadik éve vezeti a Globális Iszlám Gazdasági Mutatót (GIEI), amely erőteljes iszlám gazdasági ökoszisztémát jelez. Az ország úttörő szerepet játszik az iszlám gazdaság növekedésében az egyes szektorokon – étel-ital, pénzügy, utazás, gyógyszer, kozmetikumok – belül.
MIHAS 2021 – a virtuális platform
A 17. alkalommal megrendezendő MIHAS-ra idén szeptember 9. és december 31. között kerül sor teljesen virtuális formában. A MIHAS 2021 három fő részből áll. Az első egy virtuális kiállítás. Már több mint 400 virtuális standot béreltek ki a résztvevő kiállítók, és a Malajziai Export Promóciós Ügynökség (MATRADE) továbbra is várja a jelentkezéseket. Egy stand kibérlése különleges ajánlatként most 300 USD-be kerül (+6% adó).
A MIHAS második része egy INSP nevű program, amely üzleti találkozókat tesz lehetővé maláj exportőrök és globális vásárlók között, beleértve a magyar vásárlókat is. Ez a lehetőség április 1-től szeptember 1-ig él, és kiváló lehetőség új beszerzési források felkutatására.
A rendezvény harmadik része a Tudás Hub, ahol különböző szekciókra, panelbeszélgetésekre van lehetőség tapasztalt szakemberekkel.
A MIHAS 2021 tökéletesen kiaknázza a digitális technológia adta lehetőségeket a virtuális kiállítást, a mesterséges intelligencia eszközeit, az asszisztált üzleti szekciókat, a virtuális hálózat-várótermet, valamint az iparspecifikus és tudásmegosztó szekciókat illetően.
Az évek során a MIHAS több mint 8000 kiállítót látott vendégül több mint 40 országból, és közel 400.000 látogatót fogadott. Több mint 54.000 egyéni üzleti meetingnek adott otthont, a MIHAS trade show-n keresztül pedig 4 milliárd USD feletti értékű eladás történt. A MIHAS-t jelenleg a világ legnagyobb Halal trade-eseményeként tartják számon.
Többet szeretne tudni? Kattintson az alábbi linkekre:
- Videó: https://www.youtube.com/watch?v=Tz3AcGCrtew
- Általános információ és kereskedelmi látogatói regisztráció: mihas.com.my
- Marketing kiadványok: https://1drv.ms/f/s!AscEZN-CKr9BgqZkcPeyo8fVMz0moQ
Személyes kapcsolatért hívja az alábbi kontaktokat:
Jude Bryan S Dass (Trade Commissioner)
Phone : + 48 22 222 17 66
Email : jude@matrade.gov.my
Csilla Nyerges (Marketing Officer)
Phone : + 36 1 461 02 90
Email : budapest.csilla@matrade.gov.my
Kapcsolódó cikkeink
SIRHA Budapest 2024 A HoReCa szektor legnagyobb hazai ünnepe
Március 5-én nyitja kapuit Közép-Kelet-Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa…
Tovább olvasom >Az egészségtudatos fogyasztókat célozza a Coca-Cola Malájziában új Sprite termékével
Malájzia a harmadik nagy regionális piaca annak a terméknek, amelyet…
Tovább olvasom >Nyárindító Business Golf hagyományos társasági esemény
Idén huszonegyedik alkalommal került megrendezésre a Business Golf Championship június…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >