Miért az olimpiát? – Megéri!
– Büszkén mondhatom, hogy tizenöt esztendeje öltöztetjük a komolyabb szakácsversenyek magyar indulóit – mondja Kovács Lajos, a Csintex Kft. tulajdonosa, a hazai szakácsok számára csak „Csintex” bácsi. – Az idei olimpia volt az első, ahol már érkezett támogatás egy konkurenstől is, úgy tűnik, mások is meglátták a fantáziát az ilyen szponzorációban.Nem tagadja, hogy a támogatás nem öncélú, hiszen már a szakácsruhák forgalmazásának első időszakában tudta, a vendéglátásba beszállítóként bekerülni az utcáról szinte lehetetlen. Kapóra jött, hogy az első prezentációk alkalmával a szállodalánc egyik intézményigazgatója felajánlotta, támogassa a versenyre induló csapatot. Örömmel vállalta a feladatot – mára a szakma komoly szereplői pontosan tudják, hogyan, milyen módon tehetik gazdaságossá a szponzor számára ezt a fajta „karitatív” tevékenységet. Tevékenysége során döntő volt, hogy az első szponzorált versenyzők azt is elmondták, hol követ el hibákat, hogyan tudna versenyképesebb termékkel megjelenni.
– Tudom, hogy a támogatásra szánt pénzt, ami marketingberuházásnak is tekinthető, költhetném hirdetésre, szórólapra, bármi másra, de szép lassan viszont szerelmesévé is váltam a szakácsversenyeknek. Ugyanakkor álszent dolog lenne nem bevallani, hogy mindez kitűnő lehetőség a pénztőke kapcsolati tőkére történő váltására.
Kovács Lajos nem tartja tragédiának, hogy a nagy hagyományokkal rendelkezőnek mondott nemzetek távol maradnak a versenytől, ennek valószínűleg taktikai és gazdasági okai vannak. Éppen ezért büszke, hogy többek között cégének támogatásával az egyik legnagyobb létszámú csapat képviselte hazánkat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ízek Jókai Mór asztaláról
Törzsvendégprogramukhoz csatlakozó ínyencekből és gasztroélmény-vadászokból szervez különleges és összetartó közösséget…
Tovább olvasom >