Mi van a képen?
Nemcsak a kreativitás, de az öntudat és az önbizalom is süt a franciaországi McDonald’s Devinez qui arrive dans votre ville (Találd ki, ki jött a városba) újranyitási kampányából.
A TBWA Paris reklámügynökség ötlete arra épül, hogy bizonyos jól bevezetett márkákat és termékekeit már színeik alapján is fel lehet ismerni. Az óriáspixelekből álló képeket az étteremlánc klasszikus termékei inspirálták, például a Big Mac, a sajtburger vagy a sült krumpli. Egyesek szerint az emberi szem a kép barna, zöld, piros és sárga kockáiból könnyen azonosítja a zsemlét, uborkát, zöldségeket és a Meki-fogások más ismert elemeit. A poszterekre nem került rá sem a lánc neve, sem a logója, aminek feltehetően hatása lehet arra is, hogy akik a márkát mégsem ismerik fel, azok többet találgatnak, beszélnek róla. //
Kapcsolódó cikkeink
Rácz Jenő álmodta meg a hazai McDonald’s legújabb menüjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kutatás: Így látják a különböző generációk a társadalmi címkéket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium italok a McDonald’sben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Észszerűbb díjazást sürget az MVI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon 13 szálláshely kapott Michelin Kulcs elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >