Mi van a képen?
Nemcsak a kreativitás, de az öntudat és az önbizalom is süt a franciaországi McDonald’s Devinez qui arrive dans votre ville (Találd ki, ki jött a városba) újranyitási kampányából.
A TBWA Paris reklámügynökség ötlete arra épül, hogy bizonyos jól bevezetett márkákat és termékekeit már színeik alapján is fel lehet ismerni. Az óriáspixelekből álló képeket az étteremlánc klasszikus termékei inspirálták, például a Big Mac, a sajtburger vagy a sült krumpli. Egyesek szerint az emberi szem a kép barna, zöld, piros és sárga kockáiból könnyen azonosítja a zsemlét, uborkát, zöldségeket és a Meki-fogások más ismert elemeit. A poszterekre nem került rá sem a lánc neve, sem a logója, aminek feltehetően hatása lehet arra is, hogy akik a márkát mégsem ismerik fel, azok többet találgatnak, beszélnek róla. //
Kapcsolódó cikkeink
Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >A McDonald’s elhozza az „Egy Minecraft film” menüt
A McDonald’s-ot már eddig is számtalan módon jelenítették meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >