MI-működtette chatbotot indít a Carrefour Franciaországban
A francia Carrefour új, a ChatGPT-4 technológiára alapuló chatbotot indít útjára az online vásárlási élmény javítása céljából.
Franciaországban a Hopla chatbot segítségével a Carrefour online vásárlói pénztárcájuknak megfelelő és esetleges étrendi megszorításaikhoz illeszkedő termékeket választhatnak, illetve új menüötleteket kereshetnek.
A chatbot hulladékmentes megoldásokat képes javasolni az összetevők újrafelhasználására, és bevásárlólistákat állít össze konkrét kapcsolódó receptek alapján.
A Hopla a Carrefour.fr weboldal keresőmotorjához kapcsolódik és a vásárlás pillanatáig zajló vásárlói beszélgetések témáihoz igazodó terméklistákat kínál.
Saját márka
A generatív mesterséges intelligenciát a saját márkás termékinformációk, így a termékleírások és a tápértékre vonatkozó információk bővítésére is használják.
Jelenleg már több mint 2000 SKU esetében állnak rendelkezésre frissített információk, és a kiskereskedő tervei szerint ezt a szolgáltatást az összes termékre ki fogják terjeszteni.
Máshol a Carrefour nem kiskereskedelmi beszerzési részlegének csapatai is használják a generatív MI-t a belső beszerzési folyamatokban, például a pályázati felhívások elkészítésében és az árajánlatok elemzésében – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >