MI-működtette chatbotot indít a Carrefour Franciaországban
A francia Carrefour új, a ChatGPT-4 technológiára alapuló chatbotot indít útjára az online vásárlási élmény javítása céljából.
Franciaországban a Hopla chatbot segítségével a Carrefour online vásárlói pénztárcájuknak megfelelő és esetleges étrendi megszorításaikhoz illeszkedő termékeket választhatnak, illetve új menüötleteket kereshetnek.
A chatbot hulladékmentes megoldásokat képes javasolni az összetevők újrafelhasználására, és bevásárlólistákat állít össze konkrét kapcsolódó receptek alapján.
A Hopla a Carrefour.fr weboldal keresőmotorjához kapcsolódik és a vásárlás pillanatáig zajló vásárlói beszélgetések témáihoz igazodó terméklistákat kínál.
Saját márka
A generatív mesterséges intelligenciát a saját márkás termékinformációk, így a termékleírások és a tápértékre vonatkozó információk bővítésére is használják.
Jelenleg már több mint 2000 SKU esetében állnak rendelkezésre frissített információk, és a kiskereskedő tervei szerint ezt a szolgáltatást az összes termékre ki fogják terjeszteni.
Máshol a Carrefour nem kiskereskedelmi beszerzési részlegének csapatai is használják a generatív MI-t a belső beszerzési folyamatokban, például a pályázati felhívások elkészítésében és az árajánlatok elemzésében – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Vámháború árnyékában – Felforgatja-e a világgazdaságot az amerikai protekcionizmus?
Új szakaszába lépett az Egyesült Államok és Kína között évek…
Tovább olvasom >