MI-működtette chatbotot indít a Carrefour Franciaországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 16. 09:50

A francia Carrefour új, a ChatGPT-4 technológiára alapuló chatbotot indít útjára az online vásárlási élmény javítása céljából.

Franciaországban a Hopla chatbot segítségével a Carrefour online vásárlói pénztárcájuknak megfelelő és esetleges étrendi megszorításaikhoz illeszkedő termékeket választhatnak, illetve új menüötleteket kereshetnek.

A chatbot hulladékmentes megoldásokat képes javasolni az összetevők újrafelhasználására, és bevásárlólistákat állít össze konkrét kapcsolódó receptek alapján.

A Hopla a Carrefour.fr weboldal keresőmotorjához kapcsolódik és a vásárlás pillanatáig zajló vásárlói beszélgetések témáihoz igazodó terméklistákat kínál.

Saját márka

A generatív mesterséges intelligenciát a saját márkás termékinformációk, így a termékleírások és a tápértékre vonatkozó információk bővítésére is használják.

Jelenleg már több mint 2000 SKU esetében állnak rendelkezésre frissített információk, és a kiskereskedő tervei szerint ezt a szolgáltatást az összes termékre ki fogják terjeszteni.

Máshol a Carrefour nem kiskereskedelmi beszerzési részlegének csapatai is használják a generatív MI-t a belső beszerzési folyamatokban, például a pályázati felhívások elkészítésében és az árajánlatok elemzésében – közölte a kiskereskedő.

ESM

Kapcsolódó cikkeink