MI-működtette chatbotot indít a Carrefour Franciaországban
A francia Carrefour új, a ChatGPT-4 technológiára alapuló chatbotot indít útjára az online vásárlási élmény javítása céljából.
Franciaországban a Hopla chatbot segítségével a Carrefour online vásárlói pénztárcájuknak megfelelő és esetleges étrendi megszorításaikhoz illeszkedő termékeket választhatnak, illetve új menüötleteket kereshetnek.
A chatbot hulladékmentes megoldásokat képes javasolni az összetevők újrafelhasználására, és bevásárlólistákat állít össze konkrét kapcsolódó receptek alapján.
A Hopla a Carrefour.fr weboldal keresőmotorjához kapcsolódik és a vásárlás pillanatáig zajló vásárlói beszélgetések témáihoz igazodó terméklistákat kínál.
Saját márka
A generatív mesterséges intelligenciát a saját márkás termékinformációk, így a termékleírások és a tápértékre vonatkozó információk bővítésére is használják.
Jelenleg már több mint 2000 SKU esetében állnak rendelkezésre frissített információk, és a kiskereskedő tervei szerint ezt a szolgáltatást az összes termékre ki fogják terjeszteni.
Máshol a Carrefour nem kiskereskedelmi beszerzési részlegének csapatai is használják a generatív MI-t a belső beszerzési folyamatokban, például a pályázati felhívások elkészítésében és az árajánlatok elemzésében – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >