MI-működtette chatbotot indít a Carrefour Franciaországban
A francia Carrefour új, a ChatGPT-4 technológiára alapuló chatbotot indít útjára az online vásárlási élmény javítása céljából.
Franciaországban a Hopla chatbot segítségével a Carrefour online vásárlói pénztárcájuknak megfelelő és esetleges étrendi megszorításaikhoz illeszkedő termékeket választhatnak, illetve új menüötleteket kereshetnek.
A chatbot hulladékmentes megoldásokat képes javasolni az összetevők újrafelhasználására, és bevásárlólistákat állít össze konkrét kapcsolódó receptek alapján.
A Hopla a Carrefour.fr weboldal keresőmotorjához kapcsolódik és a vásárlás pillanatáig zajló vásárlói beszélgetések témáihoz igazodó terméklistákat kínál.
Saját márka
A generatív mesterséges intelligenciát a saját márkás termékinformációk, így a termékleírások és a tápértékre vonatkozó információk bővítésére is használják.
Jelenleg már több mint 2000 SKU esetében állnak rendelkezésre frissített információk, és a kiskereskedő tervei szerint ezt a szolgáltatást az összes termékre ki fogják terjeszteni.
Máshol a Carrefour nem kiskereskedelmi beszerzési részlegének csapatai is használják a generatív MI-t a belső beszerzési folyamatokban, például a pályázati felhívások elkészítésében és az árajánlatok elemzésében – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >