Mi is az a premiumizáció – A nap képe
A premiumizáció fogalmát már többször boncolgattuk – bár megfelelőbb fordítást sosem találtunk a premiumization angol szóra, példát viszont annál abszurdabbakat. Most például egy gyorséttermi termék – rögtön többszintes – „felértékelését”: a McDonald’s drágakövekkel ékesített burgeres kartondobozából mindössze ezer darab készült.

Egyelőre kevesen kérnek díjat a meg nem jelenésért
Kapcsolódó cikkeink
Food styling Vietnámban – A nap videója
A vietnámi szakács Facebook-oldala sok látványosságot – videót és képet…
Tovább olvasom >Háton a tábortűz – A nap videója
Fát lehet vágni a hátadon? Ezután tüzet rakni is lehet…
Tovább olvasom >Bevásárlókocsi-mosás Hollandiában – A nap videója
Mindig tátott szájjal nézzük az élhetetlen nyugat mindennapi csodáit – itt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az amerikai reklám legszexistább print hirdetései – A nap képe
Egy hirdetéscsokor a reklámtörténet „szégyenletes időszakából”; nem véletlen, hogy egy,…
Tovább olvasom >Food styling Vietnámban – A nap videója
A vietnámi szakács Facebook-oldala sok látványosságot – videót és képet…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >