Mi az? Pontosabb a GPS-nél és az év retail szenzációja lehet?!
A Pricer új megoldása nyerte el idén Retail Technology Award (RETA) „legjobb vásárlói élmény” kitüntetését. A több ezer termék közül vásárlói nem találják meg a keresett termékeket? Leterheltek az állandó kérdések miatt a vevőtéri eladók? A hiánypótló megoldás megérkezett!
A Pricer elektronikus polccímkék már jó ideje a jövőt képviselik, számtalanszor írtunk már a technológia előnyeiről. Árazás egy gombnyomásra, többletinformációk megjelenítése, kétirányú biztonságos kommunikáció, speciális akciók, kedvezmények látványos megjelenítése és még sorolhatnánk, de 2017-ben olyan lépett a Pricer, amire még nem volt példa a piacon!
Termék helymeghatározás kizárólag a Pricer alap infrastruktúráján keresztül! Hogyan is működik?
A Pricer elektronikus polccímkék hadiipari technológiát (Optical wireless communication – OWC) használnak a központtal történő kommunikációra. Az OWC kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, tehát az egyes címkék tudnak adatot fogadni (frissítést) és információt küldeni (frissítés visszajelzést), ezt és a Pricer alap infrastruktúráját kihasználva, háromszögezési módszerrel a Pricer képes meghatározni az egyes címkék, tehát az egyes termékek pontos helyét!
Vásárlóinak nincs más teendője, csupán az üzletben elhelyezett kioszkon, vagy a telefonra letöltött applikáció segítségével beírnia a keresett termék nevét, a Pricer pedig interaktív térképen megjeleníti a polchelyet!
A megoldás már élesben üzemel a francia Leroy Merlin barkács és kertészeti láncnál.
Ha szeretné, hogy vásárlói interaktívan, könnyedén és gyorsan találják meg a kívánt termékeket, válassza Szintézis ZRt-t és a Pricer elektronikus polccímkéket. Vegye le az árcímkézés és a vevőinformálás terhét munkatársairól, koncentráljanak együtt a vásárlói élmény növelésére a Pricer elektronikus polccímkék segítségével.
Vesszen el a referenciabolt kínálatában, majd hívja segítségül a Pricert: A működő modellt itt próbálhatja ki! Kattintson ide
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >Minimalizálható a munkaerőhiány problémája
Több, mint egy éve kapta meg elsőként hazai informatikai vállalkozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >