Mi az? Pontosabb a GPS-nél és az év retail szenzációja lehet?!
A Pricer új megoldása nyerte el idén Retail Technology Award (RETA) „legjobb vásárlói élmény” kitüntetését. A több ezer termék közül vásárlói nem találják meg a keresett termékeket? Leterheltek az állandó kérdések miatt a vevőtéri eladók? A hiánypótló megoldás megérkezett!
A Pricer elektronikus polccímkék már jó ideje a jövőt képviselik, számtalanszor írtunk már a technológia előnyeiről. Árazás egy gombnyomásra, többletinformációk megjelenítése, kétirányú biztonságos kommunikáció, speciális akciók, kedvezmények látványos megjelenítése és még sorolhatnánk, de 2017-ben olyan lépett a Pricer, amire még nem volt példa a piacon!
Termék helymeghatározás kizárólag a Pricer alap infrastruktúráján keresztül! Hogyan is működik?
A Pricer elektronikus polccímkék hadiipari technológiát (Optical wireless communication – OWC) használnak a központtal történő kommunikációra. Az OWC kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, tehát az egyes címkék tudnak adatot fogadni (frissítést) és információt küldeni (frissítés visszajelzést), ezt és a Pricer alap infrastruktúráját kihasználva, háromszögezési módszerrel a Pricer képes meghatározni az egyes címkék, tehát az egyes termékek pontos helyét!
Vásárlóinak nincs más teendője, csupán az üzletben elhelyezett kioszkon, vagy a telefonra letöltött applikáció segítségével beírnia a keresett termék nevét, a Pricer pedig interaktív térképen megjeleníti a polchelyet!
A megoldás már élesben üzemel a francia Leroy Merlin barkács és kertészeti láncnál.
Ha szeretné, hogy vásárlói interaktívan, könnyedén és gyorsan találják meg a kívánt termékeket, válassza Szintézis ZRt-t és a Pricer elektronikus polccímkéket. Vegye le az árcímkézés és a vevőinformálás terhét munkatársairól, koncentráljanak együtt a vásárlói élmény növelésére a Pricer elektronikus polccímkék segítségével.
Vesszen el a referenciabolt kínálatában, majd hívja segítségül a Pricert: A működő modellt itt próbálhatja ki! Kattintson ide
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >Minimalizálható a munkaerőhiány problémája
Több, mint egy éve kapta meg elsőként hazai informatikai vállalkozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >