Levélben segít a NAV, ha nem működik a kapott kód
Kétségbe esett néhány kereskedő, akik szabályosan kapott kóddal próbálták üzembe helyezni pénztárgépüket, ennek ellenére nem sikerült csatlakozni a NAV szerveréhez. A hatóság azt javasolja, hogy aki így járt, e-mailben kérjen segítséget. Ha megkezdték az üzembe helyezést, akkor az a kód már nem használható másik kassza megszemélyesítéséhez, és az adott kasszát sem lehet újabb kóddal beüzemelni.
Akik a NAV-tól kapott üzembe helyezési kóddal nem tudták megszemélyesíteni pénztárgépüket, e-mailben kérhetnek segítséget a hatóságtól – írja az MTI. A közlemény szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak többen is jelezték, hogy a megadott kóddal nem tudják elvégezni a beüzemelést.
Akik az adott üzembe helyezési kóddal nem tudták üzembe helyezni pénztárgépüket, a kód megadásával, email-ben kérhetnek segítséget- derül ki az adóhatóság honlapján közzétett tájékoztatóból.
Bővebben: http://www.onlinekassza.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >