Levélben segít a NAV, ha nem működik a kapott kód
Kétségbe esett néhány kereskedő, akik szabályosan kapott kóddal próbálták üzembe helyezni pénztárgépüket, ennek ellenére nem sikerült csatlakozni a NAV szerveréhez. A hatóság azt javasolja, hogy aki így járt, e-mailben kérjen segítséget. Ha megkezdték az üzembe helyezést, akkor az a kód már nem használható másik kassza megszemélyesítéséhez, és az adott kasszát sem lehet újabb kóddal beüzemelni.
Akik a NAV-tól kapott üzembe helyezési kóddal nem tudták megszemélyesíteni pénztárgépüket, e-mailben kérhetnek segítséget a hatóságtól – írja az MTI. A közlemény szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak többen is jelezték, hogy a megadott kóddal nem tudják elvégezni a beüzemelést.
Akik az adott üzembe helyezési kóddal nem tudták üzembe helyezni pénztárgépüket, a kód megadásával, email-ben kérhetnek segítséget- derül ki az adóhatóság honlapján közzétett tájékoztatóból.
Bővebben: http://www.onlinekassza.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >