Mézért kommunikálnak
A jövőben az M&H Communications stratégiai kommunikációs ügynökség látja el az Országos Magyar Méhészeti Egyesület lobbi, kommunikációs, és PR tevékenységeit.
Az OMME és az M&H együttműködésének célja, hogy a méltán
világhírű magyar méz minőségéhez és híréhez megfelelő helyet vívjon ki a hazai
és a külföldi fogyasztók szemében. Ennek első lépéseként a két szervezet, még
ebben az évben jelentős lépéseket tesz a hazai mézhamisítás visszaszorítása
érdekében. Az másik jelentős elemeként, az OMME az M&H közreműködésével
szeretné elérni, hogy külföldön se lehessen silányabb minőségű mézbe magyar mézet
keverni és azt magyar mézként forgalmazni.
Az M&H tizenhat éves működése alatt jó néhány hazai és nemzetközi
élelmiszeripari vállalat kommunikációs és érdekérvényesítési kampányát tervezte
meg és hajtotta végre sikerrel. Ezek közül a legismertebbek a Győri Kekszgyár
megmentésére szervezett akció és a madárinfluenza válságmanagement.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >71 százalékkal nőtt a friss tojás importja
Az Európai Bizottság adatai alapján az unió (EU27) tojás- és…
Tovább olvasom >