Mézért kommunikálnak
A jövőben az M&H Communications stratégiai kommunikációs ügynökség látja el az Országos Magyar Méhészeti Egyesület lobbi, kommunikációs, és PR tevékenységeit.
Az OMME és az M&H együttműködésének célja, hogy a méltán
világhírű magyar méz minőségéhez és híréhez megfelelő helyet vívjon ki a hazai
és a külföldi fogyasztók szemében. Ennek első lépéseként a két szervezet, még
ebben az évben jelentős lépéseket tesz a hazai mézhamisítás visszaszorítása
érdekében. Az másik jelentős elemeként, az OMME az M&H közreműködésével
szeretné elérni, hogy külföldön se lehessen silányabb minőségű mézbe magyar mézet
keverni és azt magyar mézként forgalmazni.
Az M&H tizenhat éves működése alatt jó néhány hazai és nemzetközi
élelmiszeripari vállalat kommunikációs és érdekérvényesítési kampányát tervezte
meg és hajtotta végre sikerrel. Ezek közül a legismertebbek a Győri Kekszgyár
megmentésére szervezett akció és a madárinfluenza válságmanagement.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >