Mézért kommunikálnak
A jövőben az M&H Communications stratégiai kommunikációs ügynökség látja el az Országos Magyar Méhészeti Egyesület lobbi, kommunikációs, és PR tevékenységeit.
Az OMME és az M&H együttműködésének célja, hogy a méltán
világhírű magyar méz minőségéhez és híréhez megfelelő helyet vívjon ki a hazai
és a külföldi fogyasztók szemében. Ennek első lépéseként a két szervezet, még
ebben az évben jelentős lépéseket tesz a hazai mézhamisítás visszaszorítása
érdekében. Az másik jelentős elemeként, az OMME az M&H közreműködésével
szeretné elérni, hogy külföldön se lehessen silányabb minőségű mézbe magyar mézet
keverni és azt magyar mézként forgalmazni.
Az M&H tizenhat éves működése alatt jó néhány hazai és nemzetközi
élelmiszeripari vállalat kommunikációs és érdekérvényesítési kampányát tervezte
meg és hajtotta végre sikerrel. Ezek közül a legismertebbek a Győri Kekszgyár
megmentésére szervezett akció és a madárinfluenza válságmanagement.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >