A Metro erős negyedévet zárt
A német Metro AG az év harmadik negyedévében, az eladások tekintetében 2,6%-os növekedésről adott hírt, összesen 9,34 milliárd eurós bevételt értek el. Az előző évhez képest az első kilenc hónapban 0,5%-kal tudta növelni az eladásit a cég. Olaf Koch, az igazgatótanács elnöke kiemelte:
– 2017 első felében jelentős operatív fejlesztéseket hajtottunk végre. Az eladások növekedése fenntartható világszerte, ami annak köszönhető, hogy a vásárlók, különösen az éttermek számára egyre fontosabb partnerek tudunk lenni.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >