A METRO reflektorfénybe állította a hazai vendéglátást
Október második keddje világszerte a magánvállalkozások ünnepe. A METRO Kereskedelmi Kft. által megálmodott és megvalósított Magánvállalkozások Napja mindenkinek szól, nemcsak a vállalkozásoknak, hanem a vendégeknek is, akik idén is számos ajánlat közül válogathattak. A METRO ebből az alkalomból népszerűsítő kampánnyal és nem utolsósorban áruházi akciókkal szerette volna ösztönözni vendéglátó partnereit a regisztrációra. Nemzetközi szinten több mint 100 ezer egyedi felajánlás érkezett, itthon közel 2000 egyedi ajánlatot regisztráltak a vállalkozások.
– Azt valljuk, hogy csak akkor lehetünk elégedettek, ha vásárlóink, vevőink, partnereink is azok. Szerettük volna ezzel a nemzetközi ünneppel is ráirányítani a figyelmet a hazai vendéglátásra. Két hónapot dolgoztunk azon, hogy minél több hely részt vegyen, és reméljük, évről évre egyre több vállalkozással ünnepelhetjük mindannyiunk közös sikerét. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
Az áruházlánc egyébként valóban számtalan módon igyekszik hozzájárulni partnerei sikeréhez, ezúttal is nem csupán ezen a keddi alkalmon lehetett részünk élményekben, előző nap ugyanis egy csúcsgasztronómiai eseménnyel kívánta még inkább felhívni a figyelmet a másnapi eseményre METRO Gasztroakadémia professzionális környezetében. Kitűnő séfek, mint Vomberg Frigyes, Pohner Ádám, Jáhni László, Galgóczi Gábor és Horváth Csongor 10 perc alatt válogattak az áruház kínálatából alapanyagokat, majd egy nyilvános főzésen ínyenc fogásokat készítettek belőlük. A másnapi eseményt népszerűsítő főzés házigazdája Bereznay Tamás sztárséf volt, aki egyúttal a METRO Gasztroakadémia szakmai vezetője is.
– Nekem személyesen is nagy élmény volt, hogy ilyen nagyszerű séftársakat fogadhattam a Gasztroakadémián, akik mindössze két óra leforgása alatt fantasztikus fogásokat varázsoltak az asztalra igazán minőségi alapanyagokból. Öröm volt látni őket munka közben, én például ezt köszönhetem a METRO Magánvállalkozások Napjának – húzta alá Horváth Imre. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >