Tönkretették a METRO karácsonyi meglepetését – vagy kamu az egész?
Futótűzként járta körbe a sajtót a hír, hogy péntekre virradóra ismeretlen tettesek feltörték a METRO Kereskedelmi Kft. karácsonyi ajánlatait tartalmazó Adventi Naptárat, ezzel a cég teljes karácsonyi kampányát leleplezve: vajon sajnálatos garázdaságról vagy ügyes vírusmarketing-fogásról van szó?
A METRO igazgatósága felháborodását fejezte ki, amiért ismeretlen behatolók november 24-én éjjel tönkretették a budaörsi METRO áruház előtt felállított adventi kalendáriumot, és ezzel leleplezték a nagykereskedés karácsonyi kampányának összes akcióját. A napi ajánlatokat a METRO a tervek szerint napról napra tette volna nyilvánossá. Az esetről az áruházlánc videót is tett közzé honlapján:
„Rengeteg ember örömét és adventi várakozását tették tönkre az elkövetők. A METRO vezetősége mindenkit biztosít arról, hogy a sajnálatos események dacára az üzletlánc háborítatlanul készül tovább az adventi hetek méltó megünneplésére” – mondta Juhász Attila, a METRO branding vezetője a Világgazdaság Online-nak.
Természetesen nem kizárt, hogy a teljes történet kamu, és valójában ügyes vírusmarketingről van szó, amire sokan felkapják a fejüket a szakma képviselői és a vásárlók közül is (a videót egy nap alatt hatszázan látták, míg egy hagyományos hirdetésre az anyacég oldalán ritkán kattintanak az emberek). A cég egyelőre honlapján és ügyfélszolgálatukon várja az információkat az elkövetőkről, remélhetőleg hamarosan többet tudunk meg az ügyről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >