Tönkretették a METRO karácsonyi meglepetését – vagy kamu az egész?
Futótűzként járta körbe a sajtót a hír, hogy péntekre virradóra ismeretlen tettesek feltörték a METRO Kereskedelmi Kft. karácsonyi ajánlatait tartalmazó Adventi Naptárat, ezzel a cég teljes karácsonyi kampányát leleplezve: vajon sajnálatos garázdaságról vagy ügyes vírusmarketing-fogásról van szó?
A METRO igazgatósága felháborodását fejezte ki, amiért ismeretlen behatolók november 24-én éjjel tönkretették a budaörsi METRO áruház előtt felállított adventi kalendáriumot, és ezzel leleplezték a nagykereskedés karácsonyi kampányának összes akcióját. A napi ajánlatokat a METRO a tervek szerint napról napra tette volna nyilvánossá. Az esetről az áruházlánc videót is tett közzé honlapján:
„Rengeteg ember örömét és adventi várakozását tették tönkre az elkövetők. A METRO vezetősége mindenkit biztosít arról, hogy a sajnálatos események dacára az üzletlánc háborítatlanul készül tovább az adventi hetek méltó megünneplésére” – mondta Juhász Attila, a METRO branding vezetője a Világgazdaság Online-nak.
Természetesen nem kizárt, hogy a teljes történet kamu, és valójában ügyes vírusmarketingről van szó, amire sokan felkapják a fejüket a szakma képviselői és a vásárlók közül is (a videót egy nap alatt hatszázan látták, míg egy hagyományos hirdetésre az anyacég oldalán ritkán kattintanak az emberek). A cég egyelőre honlapján és ügyfélszolgálatukon várja az információkat az elkövetőkről, remélhetőleg hamarosan többet tudunk meg az ügyről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >